ze
door zeiler Apr 23, 2016 om 20:54
Voeding & gezondheid

Katan kassa

Katan loopt 10 jaar acher of hij werkt voor de voedingsindustrie en BigPharma, want hij praat grotendeels onzin  zie ook  http://www.eet-adviesboek.nl/recensie-katans-boek-voedingsmythes/   Kassa let op wie je als deskundige vraagt, neem een echt onafhankelijk iemand met echte kennis

1823 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2016 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u loopt ook achter. Professor Katan was er deze week niet maar eerder.:-))

Misdchien ook nog eens naar hem kijken, want hij adviseert juist geen BigPharma middelen.:-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 23, 2016 om 23:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

En  hoe betrouwbaar is de auteur van deze recensie?  En wie is de auteur?
Diewilik

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 24, 2016 om 12:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Niet alles wat op internet staat is juist.

Jammer dat zijn boek 19 euro 95 kost, had het graag willen lezen, hop mensen doorlezen en voor 2 euro graag aanstaande woensdag op 'n kleedje leggen :-).

freya
door freya - Apr 24, 2016 om 13:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Haha....jaja, je kunt beter een anonieme schrijver van een recensie geloven, die maar een mening op internet neerplempt, dan een deskundige prof. dr. die hoogleraar is in de voedingsleer.....

kkruidentuin
door kkruidentuin - Apr 24, 2016 om 13:45
22 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vind dat Katan duidelijk uitlegt  hoe de vork in de steel zit. Waarom twijfelen aan een deskundige.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2016 om 18:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Anonieme recensent en op een site die andere boeken wil verkopen.
Hoe betrouwbaar is dat?

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2016 om 16:11
7372 Antwoorden / 14 Vragen

neem een echt onafhankelijk iemand met echte kennis

Als ik zoal de reacties lees van sommige personen zou deze persoon nog geboren moeten worden.
Maar zoals het spreekwoord luid; de beste stuurlui staan aan wal.