pietvis
door pietvis Oct 12, 2015 om 22:28
Voeding & gezondheid

Matje in de buikwand

N.a.v. bekkenbodemmatjes het volgende:
Niet alleen b.b.matjes veroorzaken na verloop van tijd grote problemen. Bij mij is 8 jaar geleden een grote mat (30 cm) in de spieren van de buikwand geplaatst wegens een grote littekenbreuk tengevolge van div. buikoperaties. Ik krijg steeds meer pijn, volgens experts wegens verlies van rekbaarheid en verharding van de mat. Mijn vraag is of Kassa in vervolg op de b.b. matjes hieraan aandacht wil besteden? Ik vermoed dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Met dank Piet Vis.

38288 8 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 12, 2015 om 22:38
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Dit moet u vragen via links onderaan Contact met Kassa.

door 1953 - Oct 12, 2015 om 23:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is algemeen bekend dat het bekkenbodenmatje veel ellende achteraf geeft, meer pijnlijden dan voorheen. Het matje wordt intern door weefsel omkleed en daar begint de ellende dan.

AVROTROS RADAR TV heeft daar in uitzendingen onlangs aandacht besteed. U kunt allicht bij RADAR daar de uitzendingen mogelijk terugkijken via internet.

costnix
door costnix - Oct 12, 2015 om 23:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@1953
De TS heeft geen bekkenbodem matje, maar een buikmatje!

aurora1
door aurora1 - Oct 12, 2015 om 23:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De uitzendingen die u bedoelt zijn door TrosRadar uitgezonden klik hier.
U kunt contact met TrosRadar opnemen via : klik hier.

aurora1
door aurora1 - Oct 13, 2015 om 00:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

P.s.: even op de rode woorden in de reactie tikken svp.

door 1953 - Oct 14, 2015 om 03:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 12 okt 2015, 23:10]@1953
De TS heeft geen bekkenbodem matje, maar een buikmatje!

Komt op hetzelfde neer, dezelfde effecten als het ...

costnix
door costnix - Oct 15, 2015 om 13:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@1953
Appels peren.

ja
door jahuis - Sep 18, 2016 om 10:14
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb na het plaatsen van een grote mat in de spieren van de buikwand 6 jaar geleden erg veel klachten.  Inmiddels kan ik van de pijn niet meer goed liggen, staan, lopen en zitten. Volgens mijn chirurg had hij nog nooit eerder iemand gehad met zo extreem veel pijn en kwam dit ook zelden voor. Ik vermoed ook dat er veel mensen dezelfde ervaring hebben. Hoop dat Kassa hier ook een uitzending aan gaat besteden.

zoekster1
door zoekster1 Sep 18, 2016 om 10:38
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U moet echt bij Radar zijn, daar houden ze zich veel meer bezig met medische kwesties als deze. Sterkte overigens, lijkt me echt verschrikkelijk wat u ondergaat.