sc
door scheepsjoager Aug 20, 2012 om 13:42
Voeding & gezondheid

Morocco oill

hallo allemaal ik wil graag eens morocco oil gebruiken voor mijn haar maar het is nogal prijzig en nu wou ik eens weten of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben maar ik heb een kleine portomonee dus voor dat ik mn dure geld er aanuitgeef zoi ik blij zijn met wat evt informatie bedankt alvast!

675 3 Rapporteer

sa
door sabina95 - Jan 21, 2014 om 19:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

De blog beautygloss (www.beautygloss.nl) is van een vrouw die hier ervaring mee heeft. Zij is er blij mee. Je kan daar wat meer informatie vinden over het product.

zoekster
door zoekster - Jan 21, 2014 om 19:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

En de Oil & Care Kroescontrol haarcrème van Andrelon voor € 3,39 is niets voor je?

KLIK

aurora1
door aurora1 - Jan 21, 2014 om 20:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Van wat ik erover op internet kan vinden gaat het om de multifunctionele (en dure) arganolie die er in meerdere of vooral mindere mate in zit.
Zoek dus op internet eens naar informatie over arganolie, zoals bijv. klik hier
Ik heb de indruk van een hype, en zou zelf daar niets aan uitgeven dus heb ik er ook geen ervaring mee.
Voor dezelfde werking of een vergelijkbare werking zijn veel andere en goedkopere producten te koop w.b. haarverzorging. Lees anders ook eens deze tips. Met een kleine beurs heb je daar nmm meer aan.