ridder_1
door ridder_1 Sep 13, 2012 om 22:54
Voeding & gezondheid

Nieuwe site onplezierig

Wat een vermoeiende site op te lezen !!. Iedereen met een basiscursus grafische vormgeving weet dat dit een heel slechte kleurencombinatie is. Lees nog even het hoofdstuk KLEURENLEER en pas de site aan s.v.p. 22

539 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 13, 2012 om 23:14
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Sorry beste ridder, maar we gaan toch niet weer huilie huile doen om opnieuw te klagen. Helpt geen moer en na zoveel bestaande pagina's klachten was en is dit wel voldoende.

tdehond
door tdehond - Sep 14, 2012 om 09:13
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Er zijn al een aantal topics over nieuwe site.

Een verbetering vind ik nu de witte letters ( b.v. in Quote) i.p.v. de bijna onleesbare zwarte.

Nu de grootte van de letters nog aanpassen. Dat zou het m.i. minder vermoeiend maken om hier berichten te lezen. Nu krijg ik last van mijn ogen als ik iets langer lees.

vr1944
door vr1944 - Sep 14, 2012 om 10:18
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Het zal wel een beetje aan je grafische kaart liggen,want het is prima leesbaar.Je hebt geen cursus grafische vormgeving nodig om te weten dat pagina's er anders kunnen uitzien met verschillende merken grafische kaarten en monitors.Grijze letters op een witte achtergrond is een goede moderne keuze.@tdehond.Zet je pagina grootte op 125% of groter als je de letters te klein vind.Of calibreer het contrast van je grafische kaart om je letters scherper te maken.

=ridder schreef op donderdag 13 sep 2012, 22:54: Wat een vermoeiende site op te lezen !!. Iedereen met een basiscursus grafische vormgeving weet dat dit een heel slechte kleurencombinatie is. Lees nog even het hoofdstuk KLEURENLEER en pas de site aan s.v.p. 22

zoekster
door zoekster - Sep 14, 2012 om 10:42
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@ridder , er is al een topic over gaande, dat heet 'waarom', klik op recente vragen en je vindt het. Laten we het een beetje centraal houden ipv 10 topics over hetzelfde onderwerp.

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 14, 2012 om 11:17
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Correctie, er waren gister al 2 topics over dit onderwerp.