ma
door marian1975 Jun 6, 2011 om 14:26
Voeding & gezondheid

Opzeggen abbonnement

ik deed mee met weight watchers nu wil ik graag opzeggen maar dat heb ik nu dus al drie keer gedaan!!

de eerste keer was meteen toen ik lid werd...ook meteen opgezegt omdat ik het wilde proberen maar het dus niet bij mij werkte!!

Toen zag ik dat er na 3 maanden weer geld van mijn rekening was gehaald heb ik dus weer opgezegt, krijg ik een berichtje

ik zie dat u heb opgezegt maar als u binnen 72 tot 7 dagen geen schriftelijk bevestiging heeft gehad van ons dan verzoeken wij u nogmaals optezeggen want dan is er iets niet goed gegaan??? en ik heb dus geen bevesteging gekregen!!!

Dit is toch de verkeerde wereld??? Ik heb opgezegt!!!

wat kan ik doen??? ik wil ook graag mijn geld terug

maar ze reageren niet op mijn berichtjes.

Heeft iemand tips?? of ook hier ervaring mee??

gr marianne

3355 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 6, 2011 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

DIT IS DUS HET BERICHTJE WAT IK HEB ONTVANGEN!!

Dit is een automatische bevestiging op jouw reactie. Reageren is helaas niet mogelijk. Hartelijk dank voor je bericht aan WeightWatchers.nl. Normaal gezien behandelen we opzeggingen binnen 72 uur na ontvangst van het verzoek. Zodra we je verzoek verwerkt hebben ontvang je een e-mail ter bevestiging van jouw opzegging. Indien je binnen zeven dagen geen reactie van ons hebt ontvangen, dan hebben we jouw verzoek waarschijnlijk niet goed ontvangen. In dat geval willen we je vragen je verzoek nogmaals in te dienen. Jouw geduld wordt op prijs gesteld.

gr marianne

ve
door verwijderd - Jun 6, 2011 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me dat je de afgeschreven bedragen (mits binnen termijn) kan storneren.
Dat zou ik doen en er misschien even een telefoontje aan wagen.
Voor inlichtingen, klachten of aanbevelingen, bel 0900-2026060 (tarief € 0,10 per min)

ve
door verwijderd - Jun 6, 2011 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als de Weight watchers het spel: "zeg niet op" gaat spelen dan wordt het de hoogste tijd om schriftelijk aangetekend op te zeggen met verwijzing naar de data waarop uw eerdere pogingen gedaan zijn.

Geeft aan in de brief dat u binnen uiterlijk 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per datum waarop volgens uw eerste opzegging gedaan is wilt ontvangen.

Als uw eis ingewilligd is en de eerste datum in de schriftelijke bevestiging staat dan is het tijd om te storneren.

Copie brief + verzendbewijs goed bewaren omdat u nu rechtsgeldig bewijs van opzegging heeft mocht ww nog steeds moeite hebben hun administratie op orde te houden.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2011 om 00:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marianne, moeder56 heeft gelijk! Iedere keer wanneer er onterecht geld van je rekening wordt afgehaald, opdracht geven aan je bank om dat terug te laten draaien en ook de opdracht erbij geven dat je niet meer wilt dat zij opdrachten van die instantie accepteren. Dus infeite de automatische incasso-opdracht die je hebt verstrekt, te laten beeindigen.
Mardien

ve
door verwijderd - Jun 8, 2011 om 02:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals eerder werd voorgesteld het afgeschreven bedrag zelf of laten storneren.

U heeft opgezegd en een bevestiging van Weight Watchers van de opzegging van het abonnement c.q. lidmaatschap ontvangen. Wanneer werd of wordt het abonnement c.q. lidmaatschap beëindigd?

ve
door verwijderd - Jun 9, 2011 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vervelend dat dit zo moet lopen. Opzeggen van abonnementen blijkt toch iedere keer lastig.
Ik zou een aangetekende opzeggingsbrief versturen. Heb je hun adres? Dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ze uw opzegging nooit hebben ontvangen.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2012 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook hier thuis probeert vrouwlief al 3 maanden lang via brieven en mails op te zeggen maar er blijft maar elke maand afgeschreven worden zonder enig tegenbericht.
Het lijkt wel een bewuste keus om dit zo lang mogelijk te rekken bij iedereen!
Referentienummer: 11208023

Ik neem aan dat men de afgeschreven maanden gewoon gaat terugstorten

ve
door verwijderd - Jul 3, 2012 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marz01,

Topic is ruim een jaar oud!

Je kunt de betalingen storneren!

ve
door verwijderd - Jul 3, 2012 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Chantal,

Dank voor je bericht.

Het spijt ons dat je geen reactie hebt ontvangen op je opzegging. Je opzeggingsmail van 28 april 2012 , via het e-mailadres CVLOENHO@HOTMAIL.COM , is in een foutieve box terechtgekomen. We hebben deze echter kunnen terugvinden in het systeem.

We zullen het abonnement alsnog voor je stopzetten per vandaag en het bedrag van €78,00 aan je terug betalen. De administratie probeert de terugbetaling binnen 30 dagen te realiseren.

Het vriendelijke verzoek je emails voortaan te zenden naar opzeggen@weightwatchers.nl of help@weightwatchers.nl

Het is ook mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer: 0900 202 60 60.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd en oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ann

Customer Service
Weight Watchers Belgium N.V.
Weight Watchers Netherlands B.V.
PB/BP 32 - 2320 HOOGSTRATEN - België / Belgique
PB 5612 - 4801 EA - BREDA - Nederland

storneren lukt niet via ing online?

ve
door verwijderd - Jul 3, 2012 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eigelijk had marz01 zelf een eigen topic moeten starten, daar deze topic al ruim 13 maanden oud is.