door wilma68_1 Apr 8, 2005 om 15:24
Voeding & gezondheid

Personal Air Purifier - de oplossing tegen hooikoorts???

Momenteel lees je allerlei positieve verhalen op internet over de Personal Air Purifier, een apparaatje dat voor ongeveer 59 euro te koop is en dat je om je hals draagt of ergens dichtbij je neerzet. Dit moet de oplossing zijn tegen hooikoorts.

Zie bijvoorbeeld deze pagina: http://www.allergiewinkel.nl/index.html?target=d12.html#p43

Wie heeft ervaring met een dergelijk apparaat? Werkt het echt???

913 4 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Apr 21, 2005 om 09:20
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Wilma,

Het lijkt dat er niet velen zijn met ervaring met dit product, althans niet onder de geregelde bezoekers van deze webzijde. Een zoektochtje op het wereldwijde web levert inderdaad veel positieve verhalen op. Edoch let wel, de meesten zijn afkomstige van winkeliers of andere verkopende instanties. Die hebben er natuurlijk alleen maar baat bij door positief erover te schrijven. Enige oplettendheid is derhalve op zijn plaats.

Echter ik kan me herinneren dat het product ook getest is door de redactie van De Volkskrant met een positief resultaat. Dit is alweer enkele weken terug en helaas heb ik die krant niet meer in mijn bezit.

De beste manier om uit te vinden of het en werkzaam artikel is, is uiteindelijk het product zelf uit te proberen. Het is een investering, maar indien uw hooikoorts zeer hinderlijk is zou ik zeker de gok wagen. Zoals met zoveel wondermiddeltjes geldt echter wel: u kunt er baat bij hebben, maar er bestaat altijd een kans dat u er uiteindelijk geen baat bij hebt.

Ik hoop dat ik uw vraag een beetje naar tevredenheid heb kunen beantwoorden.

Brynnar

vladja
door vladja - Apr 21, 2005 om 09:35
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Wilma,

Het artikel heeft inderdaad in De Volkskrant gestaan. Type Volkskrant
in bij Google. Kies voor Volkskrant Digitaal Archief. Zet de 2e keuze
mogelijkheid links boven op kwartaal. Type bij zoeken hooikoorts in.
Dan gaat het om het artikel Ongezonde ozon tegen van alles en
hooikoorts.

Voor het lezen van dit artikel moet betaald worden en wel 1,15 euro. De
mogelijkheden van betalen staan aangegeven. Kan per telefoon.

Een investering van 1,15 euro is goedkoper dan 59 euro om het uit te proberen.

Vladja

vladja
door vladja - Apr 21, 2005 om 09:44
8293 Antwoorden / 27 Vragen

P.S.

Je moet je eenmalig aanmelden. Is gratis. Je hoeft geen nieuwbrief te
ontvangen. De meeste artikelen zijn gratis te lezen. Alleen voor
wetenschappelijke en een paar andere artikelen moet je vanwege
auteursrechten een kleine vergoeding betalen.

Vladja

turfie
door turfie - May 1, 2009 om 13:15
17 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Wilma66,

Hooikoorts is een allergie vorm waar ik ook last van heb en heel veel hulp heb ik gehad aan de site van het astmafonds die te vinden is hier. http://www.astmaforum.nl/index.php?board=20.0

Dan even zoeken naar hooikoorts op de site wordt ook veel gesproken over alternatieve behandelingenetc ect.

Veel succes.