ju
door juuljuliet May 8, 2012 om 13:08
Voeding & gezondheid

Reliftxs

Aan alle mensen die anti rimpelcreme bestelden via internet, reliftxs, en hierdoor veel geld kwijt zijn vanop hun rekening, net zoals ik. Kunnen jullie me helpen aan het e-mailadres waar ik moet mailen om mijn geld terug te krijgen. Ik blokkeerde jammer genoeg te laat mijn mastercard, diende klacht in bij de bank maar die kunnen er niets aan doen. Volgens hen moet ik betalen wat eraan vast zit, moest beter de voorwaarden gelezen hebben...ik ontvangde nog geen enkel potje of tubetje of flesje met de zo dure antirimpelcreme. dank

657 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 8, 2012 om 13:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

tik bovenaan in het zoekvakje de naam van het product in, mogelijk vind je tussen de reacties het mailadres dan wel tips.
vr.gr.

aurora1
door aurora1 - May 8, 2012 om 16:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo juuljuliet,
Dank voor je berichtje, inderdaad hopen dat het nu goed komt.

vr.gr.

to
door touska - May 11, 2012 om 14:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

e-mail adres is: support@mangosupp.com

va
door vanepan - May 15, 2012 om 13:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik heb hetzelfde gehad en zag het op mijn afschriften van mijn Rabocard Mastercard. Ik heb direct de servicedesk van de Rabobank gebeld en zij herkenden dit probleem direct.
Twee x 124 dollar was er inmiddels van mijn rekening afgeschreven.
Oplossing:
creditcard geblokkeerd en formulieren invullen om bedragen terug te vorderen.

Concreet heb ik dan geen financiële schade geleden, mede dankzij de Rabobank!
Gelukkig.

el
door els aw - May 15, 2012 om 19:47
29 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vanepan schreef op dinsdag 15 mei 2012, 13:30]Hallo, ik heb hetzelfde gehad en zag het op mijn afschriften van mijn Rabocard Mastercard. Ik heb direct de servicedesk van de Rabobank gebeld en zij herkenden dit probleem direct.
Twee x 124 dollar was er inmiddels van mijn rekening afgeschreven.
Oplossing:
creditcard geblokkeerd en formulieren invullen om bedragen terug te vorderen.

Concreet heb ik dan geen financiële schade geleden, mede dankzij de Rabobank!
Gelukkig.

Heb jij je geld dan al terug gekregen?
Ik heb ook formulieren ingevuld bij de Rabobank, maar dat gaat tot 60 dagen duren...

Kijk hier ook maar eens, want wij zijn niet de enige: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/wees-gewaarschuwd-relift-xs/?vHash=c749c73j&cHash=4b08d01fb430591ce18eb3123a8f5948

groetjes,
Els AW