jc
door jcaspers Nov 16, 2007 om 19:03
Voeding & gezondheid

Schoonmaken rvs keuken

Om een rvs spoelbak schoon te maken gebruik ik vaak bleek. Dat werkt het beste. Is er ook iets anders wat deze goed schoonmaakt maar vriendelijker is voor het milieu, mijzelf etc?

11333 10 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Nov 16, 2007 om 19:09
2308 Antwoorden / 28 Vragen

gekookte azijn, en gewoon een afwasmiddel het moet dan wel regelmatig gebeuren.  en s avonds voor het slapen uitdrogen en dan blijft hij bij ons al 7 jaar nieuw. succes

jc
door jcaspers - Nov 16, 2007 om 19:11
74 Antwoorden / 100 Vragen

gekookte azijn? Dus schoonmaakazijn die je kookt? Ken dit niet. waarom geen gewone schoonmaakazijn of natuurazijn?

grindweg
door grindweg - Nov 16, 2007 om 19:23
2308 Antwoorden / 28 Vragen

ja gekookte schoon maak azijn

ma
door mamieras - Nov 17, 2007 om 04:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

Met een sponsje met wat handzeep (pompflesje) lekker schuren naspoelen en niet droogmaken. Elke avond na de afwas even doen en t ziet er blinkend schoon uit. Wil je bacterien dood hebben gewoon eerst even met kokend water begieten en daarna met handzeep behandelen.

spooky01
door spooky01 - Nov 17, 2007 om 08:42
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik zou geen schuursponsje gebruiken in een rvs keuken dit maakt krassen. Ik gebruik zelf cif maar dan de blauwe gel (ik weet de naam niet) deze werkt heel goed op rvs en krast niet en haalt al het vet weg.

Veel schoonmaak plezier groetjes ingrid

ma
door mamieras - Nov 17, 2007 om 09:43
3 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard niet, een gewone spons. Dan is t resultaat net zo goed!

poltol
door poltol - Nov 17, 2007 om 14:37
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Ik sop de keuken gewoon af. Daarna wrijf ik het RVS na met "billendoekjes" voor de baby/peuter. En of het blinkt.

Vr.gr. Poltol

aukje1973
door aukje1973 - Nov 19, 2007 om 16:27
32 Antwoorden / 5 Vragen

je kan ook spiritus gebruiken als glans midel

mi
door miek1 - Nov 19, 2007 om 16:49
24 Antwoorden / 1 Vragen

Mengsel maken van gewoon azijn en citroensap. Beetje aanlengen met water.

ma
door maydee - Nov 26, 2007 om 13:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat heel goed met brillo, als het echt vies is.
Het gaat heel goed met zo`n powersponsje als je het alleen een beetje wilt oppoetsen.
Cif of Jif verstopt uiteindelijk de sifon.