he
door hennie1961 Jul 9, 2008 om 22:01
Voeding & gezondheid

Senseo

mijn senseo geef te weinig water voor een kopje koffie e zetten met voor een kopje het dubbele aanklikken dan heb ik een gewwon bakkie koffie.

ik heb hem al ontkalkt maar toch nog de kuren

731 3 Rapporteer

miem
door miem - Jul 9, 2008 om 22:11
69 Antwoorden / 29 Vragen

deze vraag is al meerdere keren gesteld en beantwoord toets bij zoeken senseo in en je krijgt alle antwoorden en vragen te zien

kiran
door kiran - Jul 9, 2008 om 22:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hennie1961

BCC vertelde mij: senseo die te weinig water geeft, heeft mogelijk ergens binnenin een opgehoopte kalk aanslag die met gewoon ontkalken niet oplost.

Advies was: ontkalken met Melitta Active Oxygen. Bij BCC te koop voor 3,95 (zijn 4 bruis tabletten)

'T is maar een ideetje .... of het voor u de oplossing is .... ?

stacey
door stacey - Jul 9, 2008 om 23:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Hoorde laatst van iemand dat het gaatje van de padhouder verstopt kon zitten waardoor er te weinig water doorkwam, dit prikte ze dan weer door.............

Zelf geen last van/ervaring mee, maar valt te proberen.

Succes,