sy
door sylfor Jan 18, 2005 om 12:32
Voeding & gezondheid

Slabbertje wel of niet betrouwbaar

Ik heb in augustus 2004 besteld bij internetwinkel het slabbertje en heb een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.De rest hadden zij niet en zouden geld retourneren maar ik heb dit ondanks de vele toezeggingen nog steeds niet ontvangen wat moet ik nu?

323 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 18, 2005 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sylfor,

Allereerst is het belangrijk om te weten of dit internet aangesloten is bij de branchorganisatie Thuiswinkel. Zo ja dan kun je de geschillencommissie inschakelen om je geld terug te krijgen. Zo nee, dan kun je hen (als je tenminste het adres hebt) hen aangetekend met bewijs van ontvangst in gebreke stellen en je geld terugeisen. Reageren ze hier niet op dan ben je slachtoffer van een malafide internetzaak. Sukses, groeten, Ton.

Verwijzing naar site Thuiswinkel Waarborg:

(geschillencommissie thuiswinkel)

Welkom bij Thuiswinkel Waarborg!

De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, kortweg Thuiswinkel.org, is de branchevereniging voor bedrijven die producten en/of diensten op afstand (via catalogus, internet, televisie, post, telefoon, etc.) verkopen aan consumenten.

De branchevereniging is dé ontmoetingsplaats van iedereen die betrokken is bij 'verkopen op afstand' van producten en/of diensten aan consumenten.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG

Bezoekadres:
Bordewijklaan 46, 2e etage
2591 ZR Den Haag

Telefoonnummer:

Faxnummer:

ve
door verwijderd - Jan 31, 2005 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

er zijn nog veel meer mensen , die hetzelfde probleem hebben met deze 'winkel' , kijk maar eens, sluit je aan, of vraag raad

De luiervergelijk site discussie forum

... Oplichters van 'het slabbertje/ukkiepukkie/stars &. Henk, 26/01/2005 10:12, 361. ... ukkiepukkie, het slabbertje POSITIEF. ingrid, 17/01/2005 22:30, 8. urine indicator ...
www.watkostenluiers.nl/threadit/default.asp - 26k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van www.watkostenluiers.nl ]

gr. wilma