mo
door molentje Nov 21, 2007 om 09:07
Voeding & gezondheid

Unive zorgverzekering

Ik ben bij Ohra verzekerd en omdat ik, áls ik lid was van een bepaalde club of vereniging, ik korting kreeg, ben ik lid geworden van HCC en heb dus nu korting op mijn premie voor de zorgverzekering.Mijn man is verzekerd bij Univé maar die geven geen namen van clubs of verenigingen die hetzelfde beogen. Weet iemand waar ik dat kan inzien. Bij Ohra staat alles duidelijk op de site. Unive weigert de namen te noemen maar wil wel op hun lijst nazien als ik iets van een naam geef.

266 1 Rapporteer

aukje1973
door aukje1973 - Nov 21, 2007 om 09:29
32 Antwoorden / 5 Vragen

er is een vereniging daar word je automatisch lid van waar je niet hoeft te betalen

http://www.unive.nl/overunive

hier staat er genoeg over