door wilma68_1 Jun 17, 2006 om 19:43
Voeding & gezondheid

Werkt dit?? ByeBites® Anti Mosquito Clip??

Wie kent de ByeBites® Anti Mosquito Clip?

Deze clip, die je aan kleding of bed bevestigt, en waarin je een navulbare pad aanbrengt, beschermt je 8 uur lang tegen muggen, steekvliegen en teken.

Als werkzame stoffen zitten er citronella-olie, 2-undecanone (extract van wilde tomatenplant) en eucalyptus citriadora in.

Wie kent dit, werkt dit???

Kosten: 8,95 euro, navulling van 24 stuks: 5,95 euro

827 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 17, 2006 om 22:48
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi ik ken ze niet,

Dit is hun site als je meer info wilt;

http://www.byebites.nl/page.php?id=555

Maar ik ben zelf altijd wel te spreken over goedkope flesjes citronella olie (kruidvat) waar ik lekker mee sprenkel en ik wordt dan nooit geprikt .

(dit zou wel kunnen vlekken op kleding misschien, hoewel het mij nooit opgevallen is en dat zul je bij die clips niet hebben neem ik aan)

Maar probeer het eens zou ik zeggen, anders neem je eerst de goedkope navulling en doe je het zelf ergens in, als het bevalt kun je de set met/voor de clip altijd nog aanschaffen

Groetjes,

edwardus
door edwardus - Jun 18, 2006 om 00:25
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Geen idee, ik weet wel dat de bescherming van citronella zeer plaatselijk is en snel uitgewerkt (na 15 minuten).

Verder lijkt het me een beetje dure oplossing. Wat ik er voor betaald heb ben ik vergeten, maar een flesje Autan dat wel goed werkt kost toch niet meer dan een paar euro, en lang dat je ermee doet ...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2006 om 16:38
16885 Antwoorden / 202 Vragen

zonder dolle: gewone knoflook is goedkoper en werkt goed. 5Het vampier verhaal is niet geheel uit de lucht gegrepen.

stacey
door stacey - Jun 19, 2006 om 22:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Moet je dan gewoon veel knoflook eten of het overal neerleggen (uitgeperst of gewoon teentjes) ?

Lijkt me ook niet echt lekker ruiken......ik heb er nog nooit van gehoord maar ik hou het maar bij mn citronella olie denk ik ;-)

Groetjes,

sa
door sandrasan - Jul 10, 2007 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey

Ik was ook zo blij met die citronel olie van Kruidvat, maar kan het nu niet meer vinden! Bij de filialen waar ik heb gekeken (Krommenie en Heemskerk) verkopen ze het niet meer!

Bij welk filiaal koop jij het? Met een beetje geluk is het niet te ver hiervandaan...

Groet, Sandrasan