zadinia
door zadinia Jul 15, 2008 om 13:30
Voeding & gezondheid

Wie kent er spaans?

Misschien de verkeerde categorie, maar kon niets beters bedenken.... Voor een bruiloft moet ik een liedje inzenden en nu vind ik Enamorada van Belle Perez zo'n leuk liedje, maar ik ken geen spaans. Kan iemand mij in grote lijnen vertellen waar het over gaat? Dat ik niet een liedje over oorlog of zo inlever......

Alvast bedankt, Zadinia

486 4 Rapporteer

zadinia
door zadinia - Jul 15, 2008 om 13:40
77 Antwoorden / 25 Vragen

GEWELDIG!!! ik had al wel de spaanse tekst gevonden, maar dit is super.... goed dat ik het dus niet instuur!!

DANK JE WEL, Groetjes van Zadinia

ea
door eagle3824 - Jul 15, 2008 om 13:40
14 Antwoorden / 2 Vragen

kijk eens op

http://nedtlyrics.nl/belle-perez/enamorada

brynnar
door brynnar - Jul 15, 2008 om 14:09
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Zadinia,

Ik wil je niets opdringen, maar luister eens naar het lied "De Haven" van Thé Lau (te vinden op de CD "De God van Nederland"), naar mijn bescheiden mening één van de meest begenadigde tekstschrijvers van de laatste 20 jaar.

De tekst kun je vinden op de site www.thelau.nl. Klik op "CD" en vervolgens op de eerdergenoemde titel.

Maar goed, dat is mijn mening......

Mvgr - B

zadinia
door zadinia - Jul 15, 2008 om 14:18
77 Antwoorden / 25 Vragen

dank je voor je reactie, maar het moet ook iets zijn wat met mij te maken heeft....
Ik heb de tekst van de Haven gelezen, inderdaad heel mooi, maar het is niet iets van mij persoonlijks.
Ik ben er al uit, heb al een ander nummer en dat is engels, dus geen probleem met de vertaling.
Wel aardig dat je meedenkt!

Groetjes van Zadinia.