jo
door johros Sep 27, 2010 om 11:39
Voeding & gezondheid

Ziekenzorg

sedert 2 jaar is bekend dat ik een immuundiffientie heb krijg daarvoor nanogam dit kan thuis gegeven worden maar menziss weigert dan de medicijnen te betalen moet nu dus iedere 3 weken dag opname doen wat kost meer?? vind dit niet eerlijk thuis is beter fijner en werkt prima maar menziss ligt dwars andere zorg verzekeraars betalen het wel maar menziss zegt medicijnen zitten bij in de rekening van de infectoloog die ziekenhuis stuurt en dan zijn we qua medicijnen goedkoper uit maar ja u komt dagopname erbij dus duurder dan thuis watkan ik doen om toch thuis mijn infusen te krijgen overstappen is geen optie heb ziektes dus niemand neemt me aan

391 1 Rapporteer

el
door elselien - Oct 2, 2010 om 22:09
41 Antwoorden / 5 Vragen

Elke verzekeraar moet u aannemen voor de basisverzekering. Daarin zit vrijwel alle zorg: huisarts, ziekenhuis, fysiotherapeut chronisch vanaf de tiende behandeling etc. Elke verzekeraar zal u ook aannemen. Als u geen betalingsachterstand heeft lukt dit 100% zeker (wettelijke plicht om iedereen te accepteren).