mu
door muziekfreak Mar 27, 2004 om 09:10
Vrije tijd & tuin

Alheco

zijn er inmiddels al meer mensen slachtoffer geworden van het internet-bedrijf Alheco entertainment?
Ik heb deze gemachtigd om 64 euro van m'n rekening af te laten schrijven voor 4 dubbelcd's, maar heb daarna nooit meer iets van hen ontvangen, als behalve allerlei smoesjes en valse beloftes!!!

822 6 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 13:07
174 Antwoorden / 14 Vragen

Die 64 euro ben je helaas kwijt. Het bedrijf Alheco entertainment staat bekend om zijn oplichtingspraktijken. zie: http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=contact;action=display;num=1077618591

http://www.consumentenbond.nl/doemee/157316/165531/165535/?ticket=nietlid&view=forum_reacties&threadid=5539

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:07
504 Antwoorden / 8 Vragen

Is er nog hoop? Op de site van Alheco staat dat ze stoppen met de verkoop en eerst de problemen met klanten op gaan lossen, dit wel met 2 vraagtekens erachter. Stuur anders een aangetekende brief met uw probleem naar: Alheco Home Entertainment Kruisdistel 8 4007SR Tiel. Dit is het adres waar ze zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Succes, Gery.

sc
door scheltema - Apr 16, 2004 om 13:07
3 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Ik denk dat je de 64euro kwijt ben.
Ik wou je als tip geven dat je alleen spullen koopt onder rembrours. Er zijn veel oplichtings praktijken op internet.

groeten stefan

er
door erwino - Apr 16, 2004 om 13:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb lang moeten wachten op bestelde cd's bij Alheco. Maar ik heb zowel schriftelijk als telefonisch excuses gekregen. Ze konder er niets aan doen. Alles dat ik besteld heb is alsnog nagestuurd. Ik vind dat ze het keurig hebben afgehandeld. Dus misschien nog even geduld? Succes!

ta
door tangov - Apr 28, 2004 om 14:40
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb 2 dvd's besteld bij alheco. De dvd's (besteld en betaald in januari) zijn niet geleverd en op mailtjes verstuurd naar het speciale email adres wordt niet gereageerd. Ik vrees het ergste...

ta
door tangov - May 5, 2004 om 16:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

Na mijn telefoonnummer te hebben ingesproken op het antwoordapparaat werd ik gisteren teruggebeld en heb nu het geld teruggestort gekregen. De aan houder wint, zullen we maar zeggen.