maurik
door maurik Dec 9, 2015 om 15:49
Vrije tijd & tuin

Antwoordt op: tot hoe laat mag je boren?

op de vraag tot hoe laat mag je boren:

in de flat waar mijn dochter sinds kort woont, is het "verboden"om zondags en door de week savonds na 7 uur te boren. In eengezinswoningen is het dacht ik ook tot 10 uur ssavonds maar hangt het van het fatsoen van de bewoners af .....\

ikzelf denk dat je buren zoveel bezwaar maken omdat ze niet gewend zijn kinderen naast z\ich te hebben.

nu kunnen kinderen enorm herrie maken de hele dag door, je kan ze niet vastbinden, maar eigenlijk zou je eens bij je buren moeten gaan luisteren (als ze willen luisteren naar jou) hoe het bij hen klinkt als je  kinderen spelen in huis.daar kan je wel eens van schrikken.

Mijn andere dochter woont sinds 1 jaar in een erg gehorig huis. ook kleine kinderen ernaast. ADHD kindje. Af en toe wordt je horendol van het springen wat ze doet op de bovenverdieping, of dansen zoals men het noemt. Heen en weer rennen in de woonkamer continue, de muren lijken van hardboard. Tis een huurhuis en zij moest verhuizen ivm afbraak vorige woning. Ze kan wel weer verhuizen, m,aar wat tref je dan weer. Heeft nu in het weekend bijna continu oordoppen in. Durft niet te gaan vragen of praten, is bang dat het alleen maar erger gaat worden..................

1775 2 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Dec 9, 2015 om 15:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wilt u s.v.p. bij de vraag zelf antwoorden? Er is een grote kans dat de vraagsteller dit niet ziet.

Het is deze vraag: klik https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/tot-hoe-laat-mag-je-boren

marita567
door marita567 - Dec 9, 2015 om 15:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@maurik ,

Als u een antwoord wilt geven op een vraag ,  plaats dit dan onder de vraag .