gerdamarijke
door gerdamarijke Apr 14, 2010 om 20:13
Vrije tijd & tuin

Cd in RTL4 reclame

Hallo, In de RTL4 reclame is momenteel een CD te zien, volgens mij is de titel In Paradiso. Staat oa Halleluja op en You raise me up. Het lukt me toch niet deze cd te vinden! Alle zoekmachines komen uit op "opgenomen in poptempel Paradiso", maar daar heeft dit niks mee te maken.
Wie helpt? Ook bij b.com en andere muziekwinkels kan ik hem niet vinden.
Alvast bedankt!

1142 8 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 20:18
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Mocht je er niet uitkomen, op www.rtl.nl kun je bij publieksservice je vraag stellen.
Succes.

aurora1
door aurora1 - Apr 14, 2010 om 22:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zou het de 2-cd kunnen zijn met de titel: Your Raise Me Up, van Various Artists. Van de 2cd staan de genoemde songs op cd 1.
Even op Google intikken: 2cd, You raise me up, Various artists. Dan vind je enige sites met enkele waarop de tracklist van beide cd's staat waarvan je mogelijk wat samples kunt beluisteren. De prijs van de 2-cd verschilt per site.

vr.gr.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Apr 14, 2010 om 22:53
330 Antwoorden / 15 Vragen

@aurora1
Bedankt voor je reactie, maar dit is niet de juiste cd. De titel is, volgens mij: In Paradiso, met oa de nummers You raise me up en Halleluja er op.

@sonjaatje
Bedankt voor de tip, ik hem inmiddels een mailtje aan RTL gestuurd.

aurora1
door aurora1 - Apr 14, 2010 om 23:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zou de titel kunnen zijn: In Paradisum? Ook van various artists, ook een 2-cd en te koop bij de FRS (zie Google).

aurora1
door aurora1 - Apr 14, 2010 om 23:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zie de link en kijk eens bij de tracklist.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Apr 15, 2010 om 10:52
330 Antwoorden / 15 Vragen

@Aurora1
Volgens mij is het de juiste! Hartstikke bedankt voor het zoeken. Dom dat ik de verkeerde titel had. Zelfs al zou het toch niet de juiste zijn, deze lijkt me prachtig en ga hem direct bestellen.
Groetjes Gerda

aurora1
door aurora1 - Apr 15, 2010 om 13:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het terugkoppelen gerda. Niks doms aan hoor, w.b. de titel, je zat goed in de buurt. Veel plezier met de (a.s.) 2-cd.

vr.gr.

st
door stevenq - May 7, 2010 om 09:46
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf niet zo'm liefhebber van dit soort CD's, staan vaak middelmatige covers op, ik luister liever de nummers uitgevoerd door de originele artiesten.