Ma
door Marieke1709 Nov 14, 2021 om 20:39
Vrije tijd & tuin

Dagje welnness

Ik heb vorig jaar een welnness pakket gekregen met twee tickets voor de sauna. Door COVID-19 lange tijd niet inwisselbaar. Vanaf augustus uitsluitend voor avond entree, daar had ik geen interesse in. Nu al helemaal niet meer inwisselbaar, nu de aauna om 18.00 uur sluit. Vind het prima om een toeslag te betalen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit, heel raar. Heb eerder al contact opgenomen en geen echt antwoord gekregen.

3809 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 14, 2021 om 20:53
7246 Antwoorden / 3 Vragen

Na 3 december is er misschien hoopvoller nieuws.

https://dagjewellness.nl/corona

mahadma
door mahadma - Nov 14, 2021 om 21:17
11606 Antwoorden / 51 Vragen

Wellicht een idee om geen kadokaarten van dit soort maar kado kaarten van de Nederlandsche Bank in een enveloppe te vragen/accepteren? Die verlopen niet 1, 2, 3. Zijn te koop in elke flappentapper.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 18, 2021 om 21:52
16888 Antwoorden / 202 Vragen

@MAHADMA, ze zij gekregen. :-)

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 19, 2021 om 11:34
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik weiger  elke Cadeaux bon... ook Kado bonnen... want niet iedereen snapt  Franse taal...

Only €  en lege zak ik ook prima, heb alles al!

Al heel veel op  verjaardagen  Kringloop zooi gezien,  krijgen en weer inpakken en naar volgende dan maar!

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 19, 2021 om 11:39
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik vermoed dat  deze persoon een Avond bon kreeg!

Overdag mag met bijbetalen.

Nu de Avond niet meer kan, en  overdag bijbetalen?

Geef deze  bon eens aan de gever terug bij eerste verjaardag!

Mag die gaan zweten, en mijn Sauna is gratis en ik mag nu tot 4 personen ontvangen!

Alleen niet  4 tegelijk, want ik wil niet dat  2 echtparen echt gaan paren!

Maar ik ben wel  24 uren  en  365 dagen per jaar beschikbaar.

Be
door Bewaklu - Nov 14, 2021 om 21:43
135 Antwoorden / 1 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Op dit forum mag je je consumentenvraag plaatsen.]

panter22
door panter22 - Nov 15, 2021 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen

Je wilde al niet op avond. Wat maakt het dan uit dat de sauna  s'avonds gesloten is?
Je hebt een antwoord gekregen waar je niet tevreden mee was.
Misschien kun je delen wat het antwoord was.

mo
door mof - Nov 15, 2021 om 11:36
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Kunt u uw geld niet gewoon terugvragen? Verder kan ik er niet veel over opmerken omdat e.e.a. ook met de spcifieke voorwaarden bij het aanbod te maken heeft.

Iv
door Ivan007 - Nov 15, 2021 om 11:37
47 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb vorig jaar iets dergelijks meegemaakt bij een sauna in Wijchen. Werd in eerste instantie ook niet verlengd. Ze deden echt moelijk. Na nogmaals een mailtje aan de ' directie' met  daarin mijn afkeuring over het gevoerde beleid ( en verzoek om een oplossing) werd het uiteindelijk toch nog verlengd. We zijn enkele weken geleden wel geweest, mooie sauna, maar ik kom er dus nooit meer!

koekeloer
door koekeloer - Nov 15, 2021 om 11:47
562 Antwoorden / 19 Vragen

U bnt toch niet geinteresseerd in avond bezoek, wat maakt het dan uit dat het nu na 6 uur niet meer gebruikt kan worden?

ma
door marlies31 Nov 17, 2021 om 13:03
Antwoorden / Vragen

Heel scherp!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2021 om 21:56
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Ik begrijp uw vraag niet. U heeft geen interesse voor avond entree en nu de sauna om 18:00 sluit zou u de toegangsbewijzen niet meer kunnen benutten?
Waarom zouden ze dan nu niet meer te benutten zijn? Is er een andere reden die u niet noemt? Verlopen of zo en niet omdat de sauna om 18:00 sluit?