door heremietkreeft Feb 15, 2023 om 16:49
Vrije tijd & tuin

Dankzegging

Geen vraag maar melding Voor al degenen die mij volgden op deze site meld ik bij deze dat ik na ca. 18 jaren 'mijn harp aan de wilgen hang' en bedank ik bij deze idereen die mijn antwoorden hebben gewaardeerd, er nuttig gebruik van hebben gemaakt en/of mij terecht wezen op een soms door mij gegeven volstrekt foutief antwoord.

3691 23 Rapporteer

Topantwoord

sira
door sira - Feb 15, 2023 om 17:03
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Jij ook bedankt en veel succes met je vrije tijd ;-))

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 15, 2023 om 17:10
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Het ga u goed @heremietkreeft.

Topantwoord

tdmduc
door tdmduc - Feb 15, 2023 om 17:48
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb van je genoten.

Succes met alles en veel gezondheid toegewenst.

Topantwoord

getty
door getty - Feb 15, 2023 om 17:51
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Het allerbeste gewenst!

Topantwoord

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2023 om 17:54
11520 Antwoorden / 51 Vragen

We zullen je missen! Alle goeds in de toekomst.

Topantwoord

me
door mein33 - Feb 15, 2023 om 18:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Deze mededeling van u valt mij een beetje rouw op m'n dak.
Eén van de meestbetrokken en gewaardeerde panelleden stopt en dat is een slecht bericht voor dit forum, de mede forum deelnemers en de vragenstellers.
Dank voor uw altijd zo zorgvuldig geplaatste reacties, daar heeft u velen mee geholpen.

Wens u en de uwen het allerbeste toe en hopelijk nog eens tot ziens. ;-))

Vriendelijke groet,  mein33

Redactie 'Vara Kassa',
Deze scheidende forumdeelnemer verdient, zonder enige twijfel, een leuke attentie van uw kant, hij heeft het meer dan verdiend !!

Topantwoord

Ja
door JannyBoe - Feb 15, 2023 om 18:08
503 Antwoorden / Vragen

Het allerbeste gewenst!
En fijn die stroom waardenvrije info over consumentenzaken.
Heel erg nuttig op deze website.
Succes met uw andere plannen.

Topantwoord

sw
door swat1500 - Feb 15, 2023 om 19:02
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Een mooie palmares HK. Veel succes met je andere bezigheden.

Topantwoord

M2
door M2022 - Feb 15, 2023 om 19:40
32 Antwoorden / 3 Vragen

Ik lees hier pas een paar maanden mee op dit forum, maar uw naam is me zeker opgevallen als 1 van de vaste snelle reageerders/ adviesgevers. Dus ook namens mij dank voor alle inzet en tijd die u de afgelopen jaren heeft gegeven aan alle vraagstellers. Ik wens u het allerbeste in de toekomst.

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 15, 2023 om 19:47
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Heremiet Kreeft,

Ik vind het jammer, dat u stopt als deelnemer van dit forum.

U bent 1 van de weinige juristen op dit forum.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 15, 2023 om 20:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Heremietkreeft ,

Met verbazing lees ik uw bericht .
Bedankt voor de goede antwoorden en adviezen die u al die jaren heeft gegeven .
Veel succes en een goede gezondheid gewenst

Topantwoord

hutch
door hutch - Feb 15, 2023 om 20:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat lees ik nu, G.? Nu al ophouden en dat na pas 18 jaartjes? Ik denk dat je dat niet lang volhoudt..... en wij je binnenkort weer 'zien'....  ;-)

Wij gaan mekaar in ieder geval wel weer zien....

Groetjes, E. (a.k.a. 'Hutch')

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 16, 2023 om 10:47
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Hoi E, wil je mij een e-mail zenden? Door enkele problemen met laptop wisseling, een half jaar geleden ben ik veel adressen kwijt.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Feb 15, 2023 om 20:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Dit kan niet waar zijn, als vast forumlid er zo maar mee stoppen, dat zal een gemis worden op dit forum. Voor zover mogelijk wens ik u het beste voor de verdere tijd.
Groeten, gerbera.

Topantwoord

Thecla58
door Thecla58 - Feb 15, 2023 om 21:07
843 Antwoorden / 3 Vragen

Vaya con Dios...

Veel plezier met hetgeen je nu gaat doen.

Topantwoord

va
door vanlotjegetikt - Feb 16, 2023 om 14:08
809 Antwoorden / Vragen

Wauw, 18 jaar dat is best een tijd. Geniet van je rust.
Willemijn

Topantwoord

ro
door ronny530 - Feb 16, 2023 om 14:26
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Zeer jammer dat je ons gaat verlaten, wij waren het niet altijd met elkaar eens maar dat hoort er ook bij. Ik hoop dat je deze beslissing niet om gezondheidsredenen hebt gemaakt maar om van andere dingen in het leven te gaan genieten.

Zoals velen als schreven, het ga je goed en vooral bedankt voor je inzet.

M.v.g.
Ronald.

Topantwoord

1paul
door 1paul - Feb 16, 2023 om 15:46
3103 Antwoorden / 0 Vragen

succes in je verdere leven enne.....geniet ervan!!!!

Topantwoord

john devries
door john devries - Feb 25, 2023 om 10:34
213 Antwoorden / Vragen

Ik miste je antwoorden al tijdje Na wat speurwerk op je profiel kwam ik er achter dat je bent gestopt. Ik schat in dat je rond de 80 jaar ben en dat is een mooie leeftijd om te stoppen .Het allerbeste toegewenst.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 25, 2023 om 17:28
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Goed geraden. Nu ben ik nog actief als redacteur van een kwartaal leden blad oud leerlingen van Zeevaartscholen.

john devries
door john devries Mar 1, 2023 om 11:24
213 Antwoorden / Vragen

Zelf ben ik in 1959 gaan varen en ook rond de 80 dus je leeftijd was voor mij niet zo moeilijk uit te reken. Succes verder.

Topantwoord

atlas1302
door atlas1302 - Feb 25, 2023 om 10:57
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik heb u nooit een foutief antwoord zien geven, en dit ook geen foute beslissing. Het beste met uw vrije tijd en bedankt.

Groet, Willem

Topantwoord

ma
door marie47 - Feb 25, 2023 om 11:05
40 Antwoorden / 0 Vragen

Dit vind ik echt heel jammer. Ik las uw antwoord altijd omdat ik dat echt het beste antwoord vond. Bedankt voor zoveel jaren trouwe dienst.
U zult zeker gemist worden maar hoop dat u nog lang van uw vrije tijd mag genieten.

jodyhowell
door jodyhowell - Apr 7, 2023 om 06:14
2 Antwoorden / Vragen

het is zo verdrietig als ik net binnenkom en dit nieuws hoor. 18 jaar is geen korte tijd. Ik wens dat je de beste tijd in je leven zult hebben

- geometry dash -