Va
door Vanams Mar 1, 2020 om 09:33
Vrije tijd & tuin

Elektrische driewielfiets voor volwassenen

Ik ben op zoek naar een een elektrische driewieler die in mijn schuur past. Mijn schuurdeur is 79 cm breed. De meeste driewielers passen niet of met moeite door de deur. Is er een elektrische driewieler te koop die ca. 60 cm breed is waarmee ik toch stabiel kan fietsen?

1906 7 Rapporteer

me
door mein33 - Mar 1, 2020 om 09:52
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Kijk eens naar de :  Pfau-tec comfort FM  deze is 71 cm breed.

Va
door Vanams Mar 2, 2020 om 13:24
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hem opgezocht. Zou een mogelijkheid zijn maar hij kost meer dan € 3000'-. Er is in de omgeving waar ik woon geen mogelijkheid om een proefritje te maken.

hutch
door hutch - Mar 1, 2020 om 09:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Heeft u al gegoogeld?

Klik  * hier *.

Uiteraard zit daar wel een bepaald prijskaartje aan vast......

Succes.

Va
door Vanams Mar 2, 2020 om 13:37
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb gegoogeld. De meeste fietsen kosten € 3000,- à € 4000,- en zijn te breed. Ik heb er één gevonden voor van  60 cm breed voor € 1600,- , maar er is geen mogelijkheid om in mijn woonomgeving tijdens een proefitje de stabiliteit uit te proberen.

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2020 om 10:08
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De meest gangbare maten zijn tussen de 70 en 75 cm en 60 cm lijkt mij ook niet erg stabiel. De 60cm maat zou dan alleen geleverd kunnen worden als die speciaal gemaakt wordt. Maar met 9 cm speling moet de normale fiets toch wel naar binnen kunnen

me
door mein33 Mar 1, 2020 om 10:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR GERBERA  en 60 cm lijkt mij ook niet erg stabiel.

Er zijn spoorlijnen met deze breedte en zelfs nog smaller .  :-))

gerbera
door gerbera Mar 1, 2020 om 13:46
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@mein33,  daar zijn de wagons ook op gebouwd en de smalste spoorlijn ter wereld ligt in Griekenland, 60 cm breed.

panter22
door panter22 - Mar 1, 2020 om 10:21
6599 Antwoorden / Vragen

Kun je de schuurdeur niet breder laten maken. Desnoods een dubbele deur.
Huur je een woning, dan altijd eerst schriftelijke toestemming vragen aan de verhuurder.

jo
door jorisw Mar 1, 2020 om 14:06
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als het om een paar centimeters gaat, zou je nog een stukje uit de kozijnen kunnen zagen op de plek waar de fiets het breedst is (bij de naven). Mijn buren hebben dat gedaan voor hun fietsaanhanger, en je ziet er vrijwel niets van als de deur dicht is.

me
door mein33 - Mar 1, 2020 om 11:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

www.roll-on.nl

En kijk naar de  PF mobility. disco medi 49M, deze is 68 cm breed.

marita5
door marita5 - Mar 1, 2020 om 16:39
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Vanams ,

Misschien is dit ook een optie , klik op de rode regels .

http://www.driewielers-altena.nl/

Veelgestelde vragen ,

http://www.driewielers-altena.nl/veelgestelde-vragen.html

Mogelijkheden ,

http://www.driewielers-altena.nl/mogelijkheden.html

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2020 om 16:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[edit redactie, bijdrage verwijderd]

Va
door Vanams Mar 2, 2020 om 04:08
Antwoorden / 1 Vragen

Beste Aurora,
Ik vind dat u wat kribbig reageert. Ja natuurlijk heb ik eerst zelf uitgebreid gegoogeld. Op veel websites van leveranciers wordt de breedte van de  driewielfiets niet vermeld. (Vaak wel de breedte van het stuur).
Ik heb één elektrische fiets gevonden van 60 cm breed.
Ik ben benieuwd of er mensen meer suggesties of ervaring hebben.

Boesta
door Boesta Mar 2, 2020 om 07:34
27 Antwoorden / Vragen

Wat een vreselijk nare reactie van u Aurora!

Niet iedereen is zo handig met Google. En wat maakt het uit. WIJ zijn hier toch om mensen te helpen als ze iets zelf niet weten of kunnen..?

Of bent u hier soms om een andere reden..?

Va
door Vanams Mar 2, 2020 om 13:10
Antwoorden / 1 Vragen

????

Va
door Vanams Mar 2, 2020 om 13:12
Antwoorden / 1 Vragen

Boesta, mijn bedoeling was u een duimpje te geven voor uw reactie!