br
door brenda532 May 18, 2010 om 08:29
Vrije tijd & tuin

Foto's kwijt

in januari 2009 heb ik mijn foto's weg gebracht om te laten ontwikkelen.
Het zijn foto's van mijn bevalling en mijn zoontje die op de ic ligt met een hartafwijking.

Tot op de dag van vandaag zijn de foto's volgen het bedrijf zoek geraakt,maar naar mijn idee doen ze er erg weinig aan om uit te zoeken waar ze dan wel zijn!

Deze foto's hebben onschatbare waarde voor mij,maar ik weet niet meer wat ik moet doen!
Ik begind de moed een beetje op te geven.

Kan iemand mij helpen?

564 4 Rapporteer

freya
door freya - May 18, 2010 om 09:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo brenda532,

Dat is inderdaad wel heel erg vervelend voor je. Zijn die foto's dan niet 'digitaal' gemaakt? En als dat wel het geval is, je hebt toch niet het orginele geheugenkaartje afgegeven zonder daar eerst een kopie van te maken mag ik hopen?

Je kunt niet veel anders doen dan het bedrijf eens een pittige (aangetekende) brief met je klacht te sturen en maar hopen dat het toch nog eens boven water komt.

m.vr.gr. Freya

harrie
door harrie - May 18, 2010 om 09:41
765 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo Brenda
Neem (via de winkel) contact op met de ontwikkelcentrale.
Leg het probleem uit en vraag of zij een brief met een opsporingsbericht naar alle klanten (winkels) willen versturen.
Vermissingen ontstaan veelal door verkeerd verzenden/sorteren.
Meestal staan ze gewoon bij een verkeerde winkel, mogelijk zelfs in het buitenland.
Sterkte, Harrie

br
door brenda532 - May 18, 2010 om 09:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Freya en Harry

bedankt voor jullie antwoord!

Tja in die tijd had ik geen pc en zo stom ben ik geweest om mijn geheugenkaartje af te geven!
Zat toen in een heftige tijd met een ziek kind en een nu ex die vreemd ging. Dan denk je niet na over dat dit soort dingen kan gebeuren.

Ik heb via de winkel al aardig wat gesproken en telefoontjes gepleegd,maar het mag allemaal niet baten.
De winkel (primera) heeft er ook al veel aan gedaan,maar op de 1 of andere manier luisteren die lui niet daar!

Ga het indedaad maar even proberen met een aangetekende brief en dan maar hopen op antwoord!

rl
door rlangezaalsr - May 18, 2010 om 10:49
3 Antwoorden / 2 Vragen

Voor de oude manier (analoge) van fotograferen geldt: Maak eerst een foto van je
naam en adres, groot geschreven op het deksel van b.v. een schoenendoos.
Als je digitale foto's laat afdrukken is dat ook niet verkeerd.
Je vermeldt niet naam en adres van de ontwikkelcentrale. Die vinden publiciteit niet leuk. Ik weet het 't is mostert na de maaltijd. Zoek de publiciteit zoals je nu doet
maar geef veel meer details over de foto's, b.v. naam van het ziekenhuis,
wie er op staan, geflitst of niet. Hoeveel 24 of 36 enz.
Het is ook erg lang geleden. Misschien heb je succes, dat gun ik je van harte