gr
door groen_1 Jun 4, 2004 om 11:15
Vrije tijd & tuin

Foto’s zoek bij Blokker!! En niet voor het eerst.

We worden de hele week al aan het lijntje gehouden, en nu blijkt dat de foto’s zoek zijn.

En maar weer de schuld afschuiven op vervoerder/Kodak die ze zou verwerken.

Ik zeg dus heb ik niets mee te maken ik doe alleen zaken met Blokker en verder met niemand.

Hoofdkantoor in Amsterdam gebeld en hetzelfde l.l verhaal en dat ze aan het zoeken zijn, zal er wel op uitdraaien dat ik een nieuw rolletje zal krijgen. (maar wat heb ik daar aan?)

Nu is de maat vol en ga digitaal, met zelf een printer ben ik van dat gekloot van die klungelaars af.

Ik ben niet het enige slachtoffer, maar er is een hele zak zoek!

517 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 4, 2004 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zit er ook nog een vraag in dit verhaal???

ve
door verwijderd - Jun 4, 2004 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vragen zijn zelf wel te bedenken.

Misschien een tip van anderen die dit meegemaakt hebben, en wat zij gedaan hebben of ze de foto’s ooit nog terug gezien hebben.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2004 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste groen, ik denk dat felix bedoelt dat dit verhaal niet in het 'vraag & beantwoord' forum thuishoort, maar in het 'discussieforum'.
De kans dat andere 'gedupeerden' reageren is dan ook veel groter...

ve
door verwijderd - Nov 20, 2004 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb zelf gelukkig nog nooit mee te maken gehad maar mijn moeder was een digitaal afdruksetje kwijt van AH. Zij had contact gehad met de afdrukker die raadde aan opnieuw in te sturen dus zij vroeg omdat het een kortingsactie was of ze dan toch ook nog recht op die korting zou hebben. was geen probleem.

Uiteindelijk twee weken later ging ze ophalen bleken beide setjes bij AH te liggen en de dame zat te zeiken dat ze ze beide moest afnemen en die korting kon ze op haar buik schrijven en de afdrukcentrale had dat nooit zo mogen zeggen... na een hoop geOH heeft ze toch 1 setje kunnen afnemen maar ze bestelt daar dus niet meer.

Ook bij het kruidvat meerdere keren gehoord van kwijtgeraakte rollen. Soms komen ze na een poos toch terug (verkeerd filiaal) en anders schijn je inderdaad te worden blijgemaakt met een nieuwe lege rol.

Maar niet alleen kwijtraken is een probleem, op de trouwdag van mijn schoonzus hebben diverse mensen foto's gemaakt en 's middags naar de Hema gebracht 1-uursservice, al die mensen hadden gestreepte foto's ergens iets fout gegaan negatieven beschadigd, tja sorry hoor zeggen ze dan.

Nee, ik ben blij met mijn digitale simpele toestelletje. Maar zelf printen doe ik niet. Te omslachtig, minder mooi dan wanneer je ze laat afdrukken door een afdrukcentrale en naar horen zeggen is het ook duurder om zelf te doen. Bovendien digitaal foto's bestellen nou dan raken ze kwijt, je hebt altijd het origineel nog in de computer.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2005 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit meer naar een zgn. 'centrale' brengen dus! Voor 0,15 cent per afdrukje kun je dit soort dingen verwachten...als de koerier niet de juiste zak bij de juiste winkel aflevert heb je een probleem. Als de printmiep je film verknoeit of je afdrukken kwijtraakt...heb je een probleem! Heb je een kras op je negatief door de machines...heb je een probleem, je kunt nl. NOOIT de juiste persoon hierop aanspreken want de Blokker/Schlecker/Kruitvat verschuilen zich achter 'ik was het niet'.

De betere fotospeciaalzaak drukt je foto's snel en op een veel betere kwaliteit af, en ja, daar betaal je dan 0,45 ct per afdruk voor. Maar dan raakt je film niet kwijt met jepasgeboren baby of vakantie in Mexico foto's erop en de foto's worden per stuk op kleur en densiteit gecorrigeerd...bij de centrales 'ijken' ze per film en moet je dus mazzel hebben bij echt goede afdrukken.

Ook bij digitaal: daar is het zelfs zo dat vanaf 100 stuks je maar 0,29 cent betaald voor een gecorrigeerde print! Zie ook www.cityfoto.nl of vraag mij om raad

ve
door verwijderd - Jan 7, 2005 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geloof niet dat dit nog veel toevoegt aan de vraag van juni 2004.

Vladja

ve
door verwijderd - Jan 7, 2005 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

bemoei je is met je eigen zaken

zucht!!!!