ya
door yahman Jul 29, 2007 om 21:39
Vrije tijd & tuin

Goedkope dvd`s

wie kan mij helpen met de volgende vraag.

ik wil voor mijn moeders verjaardag de dvd van bzn kopen van dat afschieds concert.

nu was ik laatst op de site van elcipo en daar vond ik de dvd voor 17 euro in de wikel kost hij rond de 25 euro dat scheelt dus maar je hoort tegen woordig van die verhalen dat je inplaats van de dvd b.v. een lege doos of een zak zand of iets dergelijks opgestuurd krijgt.

de site waar ik de dvd zo goedkoop vond heet cd outlet.

heeft iemand ervaring met dit soort sites en waar moet ik op letten bij het aanschafen van een dvd [een keurmerk ofzo dat op de site moet staan]

wie kan mij verder helpen?

groetjes ed

1191 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 29, 2007 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je hier misschien iets aan?

Bol.com met BZN

Ze hebben nog een andere versie, groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Jul 29, 2007 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

ed, persoonlijk zou ik alleen op betrouwbare sites een DVD kopen.

Bij Bol.com, of ECI heb ik goede ervaring. Uit angst dat je ze kopieert kun je een dvd niet terugsturen. Bij Bol.com e ECI betaal je achteraf en is er gelegenheid om contact op te nemen. Met ECI kun je zelfs bellen en persoonlijk je bestelling doorgeven. Mocht er dan iets mis zijn, dan zijn ze in iedergeval bereikbaar. Of je kopieert een dvd van de bibliotheek, dat is nog goedkoper. Opties zat dus. Alvast gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van je moeder, groetjes Elena

ve
door verwijderd - Jul 29, 2007 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag yahman,

Voorzover ik kon nagaan is dvd outlet géén lid van de Thuiswinkel.

Dat houdt dan in, dat ik daar niet zou kopen. De info die op hun site staat voldoet vrijwel aan de wettelijke eisen die aan zo'n shop gesteld worden (wet Koop op Afstand). In die zin kun je daar dus wél bestellen, maar dat is jouw eigen beslissing.

Vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2007 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de DVD bij van Leest zien liggen voor 19,95. Misschien kun je hem dan beter daar gaan halen. Je betaald dan ook geen verzendkosten.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil jullie bedanken voor jullie snelle  reactie.

het blijkt toch maar weer dat ik bij de bekende moet wezen bol.com of van leest[bedankt voor de tip] kost iets meer maar dan heb je wel zekerhied.

nogmaals bedankt allemaal en groetjes van yahman  ed

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik bestel al jaren lang dvd s bij dvd outlet , en heb er nog nooit problemen mee gehad.

je kan op verschillende manieren betalen zoals acceptgiro [achteraf] creditcard , ideal.

bestel ook vaak bij bolcom , maar bekijk eerst op vergelijk.nl waar de dvd het goedkoopst is , soms is bol goedkoper , soms dvd outlet.

mijn ervaring is dat alle internet winkels die uit vergelijk .nl  naar voren komen allemaal betrouwbaar zijn , anders zouden ze hier niet aan mee doen.

groet , willum

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 05:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de ongedraaide splinternieuwe DVD hier liggen.

Gekregen als relatie-geschenk, maar ik hou er niet zo van.

Je zal wel te ver weg wonen... van mij kan je hem zo krijgen !

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 08:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Als ik niet weet of een webwinkel helemaal betrouwbaar is, bestel ik alleen wat als ik achteraf met een acceptgiro kan betalen. Dan bespaar je je ergernis.

Groetjes

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het niet al te laat is, dan raad ik Roda en Yahman aan een tijdelijk email adres te nemen (bijv. bij mailexpire) en dat hier te posten, zo kun je met elkaar in contact komen zonder er spam aan over te houden.