ce
door celle Mar 25, 2013 om 09:06
Vrije tijd & tuin

Groupon Phantasia tickets

Begin maart via Groupon tickets besteld: voor 31 mei naar Phantasia dan krijgt u een 2e ticket gratis, geldig tot 3 november 2012.
Na betaling en email aanvaarding van Groupon hebben ze eenzijdig de voorwaarden veranderd in: voor 30 april komen. De gratis kaartjes moeten we voor 30 april dus op halen in het park. Ik heb bezwaar aangetekend en ze gewezen op hun eigen wettelijke voorwaarden van aanbod en aanvaarding. De deal is dus afgehandeld. Het eenzijdig veranderen van voorwaarden is niet akkoord.
Groupon geeft geen reactie. Ik heb de kaartjes ontvangen, heb wederom bezwaar gemaakt , maar Groupon reageert niet. Wat kan ik nog doen om toch mijn vrijkaartjes te krijgen. ik ben niet in de gelegenheid om voor 30 april te gaan. ( planning is mei vakantie)
Inmiddels hebben zo’n 5000 mensen een kaartje via dit systeem gekocht.

598 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ab
door abolijn - Jan 8, 2014 om 09:04
10 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb zelf goede ervaringen met groupon. Ik was mijn bon vergeten te besteden, en toen ik zag dat deze opnieuw aangeboden werd, en na even bellen kreeg ik het als krediet op mijn groupon-account om aan iets anders te besteden.
Mijn advies is dus even naar groupon bellen. Op die manier kunnen ze ook niet geen antwoord geven, want u heeft ze al aan de lijn!
Hopeljik helpt dit u

ce
door celle - Jan 8, 2014 om 10:45
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

in hun voorwaarden staat dat Groupon zich het recht behoud om zonder reden van opgaaf de aanbieding te veranderen zolang de koop niet aanvaard is. maar dat is het hele punt. de koop was aanvaard, betaald en afgewerkt en naderhand komen ze met wijzigingen ten nadele van de klant. Daar zit hem nou de juridische kneep. ik heb daarover contact gehad met mijn advocaat die de zaak bekeken heeft en mij in mijn recht gesteld heeft. Groupon heeft echter tot nooit adequaat gereageerd en je wordt door allerlei medewerkers op "vriendelijke wijze" van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat ze iets voor je doen. de coupons zijn verlopen en ik heb geen gebruik gemaakt van de 2:1 actie van tickets voor de geboden prijs.
Ik heb meerdere malen aankopen gedaan bij Groupon, behoudens de veel langere levertijden, gaat het over het algemeen goed. maar zoals ze zich hier hebben opgesteld is ronduit misleidend en getuigd van weinig commitment met klant maar meer met een winstoogmerk.


UIt de voorschriften van Groupon zelf:
2.1 De Aankoopprocedure: Groupon verkoopt Kortingsbonnen die ingewisseld kunnen worden voor Producten vaneen Bedrijf. Wanneer je de stappen voor aankoop van een Kortingsbon doorloopt, nadat je akkoord bent gegaan met deze verkoopvoorwaarden en nadat wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt de transactie voor de Aankoop vande Kortingsbon pas afgerond (en komt een contract inzake de Aankoop pas tot stand) wanneer wij de transactie per
e-mail aan je hebben bevestigd (wat onze aanvaarding van de transactie is). Wij behouden ons het recht voor om een transactie zonder opgaaf van reden te weigeren of te annuleren totdat wij je aanbod hebben aanvaard.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer