tw
door twanmaas Mar 10, 2016 om 15:57
Vrije tijd & tuin

Hoe betrouwbaar contactleggen.nl

kan ik de mensen vertrouwen die er op zitten of is dit fack

8345 13 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2016 om 16:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat is dit?

marita567
door marita567 Mar 10, 2016 om 16:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

is een dating website

tw
door twanmaas Mar 10, 2016 om 16:07
Antwoorden / 1 Vragen

ja is een

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2016 om 16:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het allemaal jonge schoonheden zijn met cup DDD, dan is het op 99% fake.:-)

Wat (negatieve) reviews https://www.datingwebsites.nl/reviews/contactleggen/

marita567
door marita567 - Mar 10, 2016 om 16:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hier leest u ervaringen , zegt genoeg .

https://www.datingwebsites.nl/reviews/contactleggen/

costnix
door costnix - Mar 10, 2016 om 17:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u uw geld wilt weggooien, is dit de goede webstek!

hutch
door hutch - Mar 10, 2016 om 19:20
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Uiteraard is dit fake!

Bekijk die foto's eens. Zouden deze, over het algemeen, leuke dames niet aan de bak kunnen komen?
Die dames staan al weet ik hoe lang op meerdere advertenties. Buiten dat, ik durf te wedden dat de meeste dames niet eens, of amper, Nederlands praten, m.a.w. dames uit het Oostblok.

Ook deze site is er alléén om argeloze slachtoffers te lokken. Begin er niet aan, dit gaat u absoluut een hoop geld kosten. De eigenaar van o.a. deze site gaat u financieel uitzuigen en uiteindelijk..... (vult u zelf maar verder in).

hutch
door hutch - Mar 10, 2016 om 19:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En dat het gewoon geld weggooien is (dus dat u de dames en/of heren nooit zult ontmoeten), geven zij zelf ook aan:

"ContactLeggen heeft als oogmerk het tegen betaling aanbieding van zogenaamde "adult entertainmentdiensten" op basis van fictieve content.
Fysieke afspraken zijn niet mogelijk
."

"Door gebruik te maken van de entertainmentdiensten verklaart de gebruiker wetenschap te hebben van de fictieve aard van de entertainmentdiensten."

Dus ALTIJD de (algemene) voorwaarden heel goed doorlezen.
En.... nooit aan beginnen!

hutch
door hutch - Mar 10, 2016 om 19:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En de volgende zin in hun algemene voorwaarden is al helemaal belachelijk:

"Wij werken met de wetshandhavers samen. Door van onze Diensten gebruik te maken, geeft u ons toestemming om informatie aan de overheid of wetshandhaversdoor te geven indien dit, volgens ons, noodzakelijk en passend is."

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2016 om 21:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik stelde die vraag om TS/vraagsteller ertoe te bewegen om de moeite te doen om gewoon de bedoelde website te vermelden. Wij doen immers ook moeite om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Topantwoord

gr
door gravin4 - Mar 11, 2016 om 14:10
52 Antwoorden / 19 Vragen

Als ik dit zou lezen zou ik het direct blokkeren!

ag
door agapon - Mar 11, 2016 om 16:24
115 Antwoorden / 0 Vragen

dit soort sites, kijk na een periode van een jaar terug en zie tot je verbazing dat nog steeds dezelfde portretten te zien zijn.
Vaak zijn het ook nog eens fictie fotoootjes met verhaaltes erbij, waarbij echter alleen maar een persoon bezig is je te verleiden te reageren met als gevolg dat je betaald aan die ene persoon die niet de persoon is die je denkt te hebben benaderd.
Al deze sites zijn in principe gewoon oplichterzaken.

Als je contacten zoekt doe dit dan via een site die geen vergoedingen vraagt.
Heb je een aardige kans dat je niet er in tuint.

koekeloer
door koekeloer - Mar 11, 2016 om 18:44
562 Antwoorden / 18 Vragen

Allen mensen die er op staan zijn betrouwbaar, zij die zitten zijn Fack.

Topantwoord

Wi
door Wierskamp - Mar 12, 2016 om 11:26
2 Antwoorden / Vragen
kooikers
door kooikers - Mar 13, 2016 om 14:00
43 Antwoorden / 0 Vragen

Pluk het adres van de foto en copieer deze naar https://images.google.com/imghp?hl=nl&gws_rd=ssl , u zal verbaasd zijn op hoeveel site's dezelfde foto staat.