pl
door plopje2 Nov 13, 2015 om 15:43
Vrije tijd & tuin

Hoe komt DFDS.NL aan mijn adres

Goeden middag
Ik heb van DFDS.nl een schriftelijk bericht ontvangen met een waarden bon voor een gratis miniCruise van 3 dagen naar New castle plus een waardebon van 10 euro van Zalando.
Nu is mijn vraag hoe komen zij aan mijn naam en adres!
Ik heb hier nog nooit iets bij gedaan zowel niet bij DFDS als bij Zalando.
Ik vul ook nooit op advertenties etc. mijn naam of adres in, ik snap hier niets van.
Wie weet hier antwoord op, ik vind dit niet fijn dat dit zomaar kan gebeuren.
Bij voorbaat mijn dank

2158 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Nov 13, 2015 om 15:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vraag het ze. Op basis van de wet bescherming persoonsgegevens zijn ze verplicht die vraag te beantwoorden.

gerbera
door gerbera - Nov 13, 2015 om 16:33
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Nu is mijn vraag hoe komen zij aan mijn naam en adres! Wat dacht u van het telefoonboek. Ik heb daar jaren geleden expres een kleine verandering in mijn gegevens gezet. Zodoende voor mij herkenbaar waar de gegevens vandaan komen.

me
door mein33 - Nov 13, 2015 om 17:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er bestaat een levendige en lucratieve handel in adresgegevens.
Voor zover u nog geen bezwaar heeft gemaakt bij www.postfilter.nl zal men u geadresseerde post blijven sturen.
Op voornoemde site kunt u aangegeven welke post u wel en niet (meer) wilt ontvangen.

pi
door pieterwolters - Nov 13, 2015 om 17:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

DFDS heeft vaak prijsvragen voor andere reizigers. Om mee te doen moet je de gegeven van bekenden opgeven. Informeer eens in de vrienden- en kennissenkring of die dat toevallig gedaan hebben.

door 1953 - Nov 13, 2015 om 17:45
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Had wel een vermoeden van wie meestal een dergelijke post kwam.

Heeft u ooit weleens bij Zalando (of een dochter), Wehkamp o.i.d., besteld?

df
door dfdsnederland - Nov 18, 2015 om 12:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Plopje2,

Wij zouden graag met je in contact komen om uit te leggen hoe wij aan je gegevens zijn gekomen. Wij doen dit overigens op een legale manier, maar we leggen graag uit hoe we dit doen. Mocht je antwoord willen, dan kun je je gegevens sturen nlmarketing@dfds.com.

Met vriendelijke groet,

DFDS Nederland.

Cookies
door Cookies - Nov 18, 2015 om 13:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=dfdsnederland schreef op woensdag 18 nov 2015, 12:37]Beste Plopje2,

Wij zouden graag met je in contact komen om uit te leggen hoe wij aan je gegevens zijn gekomen. Wij doen dit overigens op een legale manier, maar we leggen graag uit hoe we dit doen. Mocht je antwoord willen, dan kun je je gegevens sturen nlmarketing@dfds.com.

Met vriendelijke groet,

DFDS Nederland.

Waarom zet je het hier niet neer? Waarom niet openbaar? Weten wij het ook voor een volgende vragensteller.

me
door mein33 - Nov 18, 2015 om 15:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=dfdsnederland schreef op woensdag 18 nov 2015, 12:37]Beste Plopje2,

maar we leggen graag uit hoe we dit doen. Mocht je antwoord willen, dan kun je je gegevens sturen nlmarketing@dfds.com.

Met vriendelijke groet,

DFDS Nederland.

@plopje2,

Aan deze wijze van communiceren zou ik in ieder geval niet mee doen.
Mocht u toch de behoefte hebben om te reageren houdt u er dan wel rekening mee dat dfds.com dan ook uw e.mail gegevens in handen heeft en u daar dan ook kan lastig vallen met ongewenste marketing foefjes.

door 1953 - Nov 18, 2015 om 15:19
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=dfdsnederland schreef op woensdag 18 nov 2015, 12:37]Beste Plopje2,

Wij zouden graag met je in contact komen om uit te leggen hoe wij aan je gegevens zijn gekomen. Wij doen dit overigens op een legale manier, maar we leggen graag uit hoe we dit doen. Mocht je antwoord willen, dan kun je je gegevens sturen nlmarketing@dfds.com.

Met vriendelijke groet,

DFDS Nederland.

U kunt dit ook publiekelijk alhier vermelden, scheelt weer de nodige e-mails beantwoorden.

door 1953 - Nov 18, 2015 om 15:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 18 nov 2015, 13:26][quote=dfdsnederland schreef op woensdag 18 nov 2015, 12:37]Beste Plopje2,

Wij zouden graag met je in contact komen om uit te leggen hoe wij aan je gegevens zijn gekomen. Wij doen dit overigens op een legale manier, maar we leggen graag uit hoe we dit doen. Mocht je antwoord willen, dan kun je je gegevens sturen nlmarketing@dfds.com.

Met vriendelijke groet,

DFDS Nederland.

Waarom zet je het hier niet neer? Waarom niet openbaar? Weten wij het ook voor een volgende vragensteller.

Kan het beamen uw wedervraag hieromtrent.