luci_1960
door luci_1960 Feb 1, 2012 om 14:02
Vrije tijd & tuin

Ik kan niet reageren op vragen bij Kassa

Als ik wat lees uit de nieuwsbrief van kassa en ik wil graag reageren dan dien ik in te loggen.Als ik dat doe staat er steeds wilt u uitloggen.Nee ik wil een vraag beantwoorden.
Dus hoe kan ik een vraag beantwoorden bij Kassa.Ik ben dus reeds ingelogd.

1273 17 Rapporteer

gallito
door gallito - Feb 1, 2012 om 14:13
479 Antwoorden / 66 Vragen

Kun je onder je eigen vraag ook niet in het reactievakje schrijven?

vladja
door vladja - Feb 1, 2012 om 14:21
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Je bent niet de enige, die daar last van heeft. Ze zijn eraan aan het werk, maar wanneer het opgelost wordt, is niet bekend. Gewoon F5 indrukken als je je zelf wel ingelogd hebt en dat als niet ingelogd aangegeven staat.

Vladja

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2012 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo luci44,

Bekend probleem.
Je kunt ná het inloggen ook even op Vraag & Beantwoord drukken en dan naar de desbetreffende vraag gaan.
Bij mij lukt het met F5 (zoals vladja ook al aangegeven heeft).

Suc6

valerius-2
door valerius-2 - Feb 1, 2012 om 15:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als ik dat ook heb en je bent terug bij inloggen de melding krijgt of u wilt u uitloggen, dan gewoon op mijn pagina klikken en dan heb ik geen probleem meer.

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2012 om 15:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Vorige week leek het opgelost maar sinds gisteren weer hetzelfde probleem. De F5 knopt werkt bij mij ook niet, noch Ctrl F5 noch mijn pagina. Enige wat bij mij wel werkt is de vraag intikken binnen Zoek & Beantwoord. Zo vioolt ieder uit hoe het wel werkt op zijn of haar p.c.

vladja
door vladja - Feb 1, 2012 om 15:24
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 1 feb 2012, 15:12]Vorige week leek het opgelost maar sinds gisteren weer hetzelfde probleem. De F5 knopt werkt bij mij ook niet, noch Ctrl F5 noch mijn pagina. Enige wat bij mij wel werkt is de vraag intikken binnen Zoek & Beantwoord. Zo vioolt ieder uit hoe het wel werkt op zijn of haar p.c.

Dan is jouw F5-knop naar de knoppen.

poltol
door poltol - Feb 1, 2012 om 15:28
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=vladja schreef op woensdag 1 feb 2012, 15:24][quote=tenormin schreef op woensdag 1 feb 2012, 15:12]Vorige week leek het opgelost maar sinds gisteren weer hetzelfde probleem. De F5 knopt werkt bij mij ook niet, noch Ctrl F5 noch mijn pagina. Enige wat bij mij wel werkt is de vraag intikken binnen Zoek & Beantwoord. Zo vioolt ieder uit hoe het wel werkt op zijn of haar p.c.

Dan is jouw F5-knop naar de knoppen.

Of heeft @tenormin F5 een andere funktie toegekend.
Of heeft @tenormin de F knoppen uit staan.
Of heeft @tenormin de F knoppen op de insert mode staan.

FF uitzoeken zou ik dan denken / zeggen.

Vr.gr. poltol

moeder56
door moeder56 - Feb 1, 2012 om 15:42
483 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn pagina aanklikken, dan naar home, en dan weer verder, dat werkt bij mij.

eenigma
door eenigma - Feb 1, 2012 om 15:48
252 Antwoorden / 14 Vragen

Ik doe altijd middels het rondraaipijltje dat rechts bovenin de adresbalk staat naast het webadres waar je bent de bladzijde "vernieuwen", dan pas kan ik reageren.

Het is vanaf het begin nog nooit anders geweest, ik ga naar inloggen vanaf een pagina met een vraag zoals deze, dan log ik in en ga automatisch terug naar deze pagina maar kan dan nog niet reageren tenzij ik de bladzij/page ververs of vernieuw hoe je het noemen wil ;-)

erik9472
door erik9472 - Feb 1, 2012 om 15:56
50 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had een reactie willen plaatsen bij het unox gebeuren bij de elfstedentocht(Jorge Kelder). Ik moet dan altijd inloggewn via een omweg. Dit keer kan ik de discussie niet terug vinden in de wirwar van vragen, discussies enz. Heb al een paar keer gereclameerd maar zonder antwoord of resultaat. Ik lees in deze vraag dat er al naar gekeken wordt. Misschien deze site aanmelden bij Radar.

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2012 om 16:04
16847 Antwoorden / 108 Vragen

poltol, staat leuk op screen, je vriendelijke suggestie, toch? A,B,C, alles functioneert normaal bij ander gebruik, alleen hier niet.

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2012 om 16:06
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@poltol Oh ja, je vergat aan te halen "vorige week functioneerde het wel allemaal".

mousy32
door mousy32 - Feb 2, 2012 om 14:01
179 Antwoorden / 8 Vragen

Hier wil t ook niet hoor hoe vaak ik ook op F5 druk en mn pc heb k net opnieuw gedaan dus lijkt me raar dat er fouten inzitten.

mousy32
door mousy32 - Feb 2, 2012 om 14:04
179 Antwoorden / 8 Vragen

Heb de andere tips ook geprobeerd , zelf opzoeken, naar mijn pagina gaan t werkt gewoon niet zo gauw ik op t topic klik lijk ik uitgelogd te zijn

tenormin
door tenormin - Feb 2, 2012 om 14:50
16847 Antwoorden / 108 Vragen

mousy32, zodra je aangeeft dat iets niet werkt, zijn er andere forumleden die suggereren dat je apparatuur niet werkt; je instellingen verkeerd zijn of je knoppen "naar de knoppen" zijn. (M.a.w. dat je zelf alles fout doet). Wat niet zo is, dus, zoals vandaag met de nieuwe nieuwsbrief, weer alles perfect werkt. En morgen waarschijnlijk weer niet. Maar het is lullen tegen de bierkaai. En als het dus niet naar behoren werkt, doe ik het op mijn eigen manier, met een "blokje omlopen" kom je er ook.

tdehond
door tdehond - Feb 2, 2012 om 15:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 2 feb 2012, 14:50]mousy32, zodra je aangeeft dat iets niet werkt, zijn er andere forumleden die suggereren dat je apparatuur niet werkt; je instellingen verkeerd zijn of je knoppen "naar de knoppen" zijn. (M.a.w. dat je zelf alles fout doet). Wat niet zo is, dus, zoals vandaag met de nieuwe nieuwsbrief, weer alles perfect werkt. En morgen waarschijnlijk weer niet. Maar het is lullen tegen de bierkaai. En als het dus niet naar behoren werkt, doe ik het op mijn eigen manier, met een "blokje omlopen" kom je er ook.

Het is een bekend probleem bij m.n. Firefox of IE. Ik probeer nu google chrome uit om te kijken of deze geen last van de bug op deze site heeft.

tenormin
door tenormin - Feb 8, 2012 om 14:23
16847 Antwoorden / 108 Vragen

en, zoals 2 feb. aangegeven werkte alles wel en vandaag, noppes. Is net een jojo.