ja
door jan van gorp Feb 14, 2017 om 12:05
Vrije tijd & tuin

In beslagname van mijn abonnement van de Efteling door leugens.

Volgens medewerkers van de Efteling zou ik hun lastig gevallen hebben, maar daar is niets van waar. Bij de Efteling vertellen ze dat in het parkregelement staat dat personeel niet gefotografeerd mag worden, daar is mij niets van bekend, en de dame op de foto had plezier toen ik die maakte.  Verder ben ik zelf door een dame lastig gevallen tot laat in de nacht, over iemand die ze bedreigde (een zogenaamde Amerikaan. Van al deze flauwe smoesjes heb ik bewijsmateriaal, en ik eis dat mijn abonnement wordt verlengd tot eind 2017 en dat degene die de leugens hebben verspreid verdwijnen bij de Efteling. Ook dgene die de brieven heeft gestuurd ([edit-red.) gefrusteerde mislukte transportondernemer die zijn heil moet zoeken bij jonge buitenlandse vrouwen. Heb zelf wat huiswerk gedaan voor dit afdankersopvangcentrum dat de Efteling heet.

2066 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 14, 2017 om 12:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik denk dat ik een beetje van het padje af ben: waarom snap ik totaal niets van dit wazige verhaal?

pe
door pebk - Feb 14, 2017 om 12:29
581 Antwoorden / 0 Vragen

Een vreemd verhaal. In het parkreglement staat helemaal niet dat het personeel niet gefotografeerd mag worden. (link)

ne
door neodutchio - Feb 14, 2017 om 12:31
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Dat u het parkregelement niet kent heeft de Efteling geen boodschap aan. Als u betaald bent u akkoord met alle voorwaarden. En hoe kunt u tot laat in de nacht lastig gevallen worden? En wat heeft een transportonderneming ermee van doen die iets zoekt in jonge dames? Dit is vraag en beantwoord, pleur maar raak wordt nog opgezet. Dus tot die tijd nog even wachten met dit soort zaken op internet te gooien.

Cookies
door Cookies - Feb 14, 2017 om 12:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@PEBK: het zou kunnen vallen onder: 'en het op een gevaarlijke en/of hinderlijke manier gebruikmaken van voorwerpen zoals telefoons, drones, GoPro’ s, selfiesticks etc., is niet toegestaan.'

En ook dit staat in het reglement: 'De bedrijfsleiding beslist in alle overige gevallen die niet expliciet in dit Parkreglement staan vermeld'.

tappie
door tappie - Feb 14, 2017 om 12:37
289 Antwoorden / 82 Vragen

Wow......#huh#,sws stelt dat huiswerk niks voor, want ik kan ook zo op fb zien hoe of wat, u beschadigd iemand,laster...,haal die naam weg.

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2017 om 12:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Afgezien van uw warrige verhaal is het hier niet toegestaan namen van personen te vermelden. En dat staat echt in het reglement.

Dus haal die naam weg.

Cookies
door Cookies Feb 14, 2017 om 12:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb de redactie gevraagd die hele laatste zin te verwijderen. En mijn voorkeur uitgesproken voor een slotje, aangezien er geen vraag wordt gesteld.

tijger1
door tijger1 Feb 14, 2017 om 12:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola. 83. +1

edrick3
door edrick3 Feb 14, 2017 om 13:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83 had ik al meteen gedaan. gevolg: mijn reactie verwijderd en de vraag incl naam staat er nog. Tja. Die stagiaires van tegenwoordig....

Cookies
door Cookies Feb 14, 2017 om 13:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Had 't ook meteen gemeld, maar niks/nada/noppes dus. Regelrecht schandalig dat ze die zin gewoon laten staan.

fa
door familyman - Feb 14, 2017 om 12:50
888 Antwoorden / 1 Vragen

En verder gaat het wel goed met u?

Cookies
door Cookies Feb 14, 2017 om 13:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als hij zijn medicijnen ingenomen heeft, wel.;-)

edrick3
door edrick3 Feb 14, 2017 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar een gelijksoortige opmerking mijnerzijds is door de redactie verwijderd! ("heb je je pillen wel ingenomen?")
Ook m'n verzoek om deze wartaal te verwijderen is niet gehonoreerd.
Direct zetten ze zoiets ook nog in de nieuwsbrief. ;-)

Cookies
door Cookies Feb 14, 2017 om 13:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick: ze kunnen beter eens beginnen met het verwijderen van die laatste zin. Maar dat mag dan blijkbaar? Tja, stagiars zijn jong en waarschijnlijk het taalgebruik op FOK en/of GeenStijl gewend.

tijger1
door tijger1 Feb 14, 2017 om 13:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kan er dan nog een beetje Diamant bij:-))

fa
door familyman Feb 14, 2017 om 13:29
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Tijger1, die flessen zijn maar half gevuld, heb ik begrepen, toch?

emcede
door emcede - Feb 14, 2017 om 13:41
960 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Jan,

Frustratie kwijt? Fijn - maar waarom val je ons daar mee lastig? Een verhaal heeft 2 kanten en de laatste 2 zinnen laten mij toch denken dat jou kant van het verhaal nogal ongefundeerd en gefrustreerd is.

Succes verder - misschien is Ponypark Slagharen een oplossing voor je.