va
door varaatje Jul 31, 2005 om 16:27
Vrije tijd & tuin

Mp3 op cd branden

Hallo allemaal. Ik heb geprobeerd al mijn mp3 betanden te kopiëren naar een cd en dat lukt prima. Nu porbeer ik de cd af te spelen op mijn DVD speler (die volgens de gebr. aanw. mp3 aan kan) maar dan krijg ik de melding incorrect disk. Op mijn pc. kan ik de bestenden zien en gebruiken. Wie heeft een idee, alvast bedankt

536 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Pak de beschijving van de dvd speler en kijk of hij dat kan afspelen want dat moet je ff wel zeker weten!

hij moet echte mp3 bestanden kunnen spelen!

s6 Dave

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry nie goe gelezen...oeps

ik zou ff een ander brand progamma kiezen bv Nero 6 voor dvd/cd deze is eigenlijk het beste voor muziek!

heb ik ook een keer gehad op deze manier!

kijk ff op:

Nero 6 Ultra Edition 6.6.0.15

http://www.download.com/Nero-6-Ultra-Edition/3000-2646_4-10414656.html?tag=lst-0-1

probeer maar een kun er 30 dagen gratis van genieten!

S6 Dave

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is ook nog verschil tussen
DVD-R en DVD+R.

De DVD-R discs worden vaker
geaccepteerd door DVD-spelers.

DVD+R is een stuk minder
compatible met diverse DVD-spelers.

Daarnaast is het aan te raden
om de brandsoftware te gebruiken
die bij de DVD-brander is geleverd.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik de software die je wil!

Nero werkt in dit geval het besten is mijn ervaring!

S6 enne... Dave

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mijn externe SONY dual DVD-brander
zat inderdaad Nero 6. nogwat.

Dit werkt uitstekend en ik ben erg blij
met het resultaat. MIjn homecinema-set
is gelukkig ook van SONY, dus alles
is lekker compatible met elkaar.

Films downloaden, branden en kijken.
MP3-tjes downloaden, branden en luisteren.
Zowel op DVD-R als op DVD+R.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan denk ik dat de vragensteller de
gebruiksaanwijzing van zijn/haar DVD-speler
niet goed heeft gelezen.

De meeste DVD-spelers lezen wel MP3-DVD's,
maar geen MP3-CD's.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

correct Freya ik heb de bestanden met map en al verplaatst en dat werkt dus niet. Bedankt maar weer

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo varaatje,

Misschien eens een ander merk CD proberen? Sommige DVD-spelers kunnen niet met alle merken CD's overweg. Plaats je die mp3'tjes soms in mappen? Oók dat zou een probleem kunnen zijn. Branden op een lagere snelheid wil ook nog wel eens helpen.

m.vr.gr. Freya

@stroopwafel: Het ging over CD's en niet over DVD's.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan en bedankt voor de terugmelding. Freya

ve
door verwijderd - Sep 24, 2005 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo vraatje,

Het kan zijn dat je cd speler het merk cd niet accepteert, heb dat zelf ook ervaren. Probber maar eens een merk cd, ik denk dat het dan wel lukt

Vr Gr Nice4all

ve
door verwijderd - Feb 17, 2006 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,ik zou eerst controleren of ik de bestanden van de cd op mijn televisiescherm zie staan.Ik neem aan dat de DVD speler is aan gesloten op je TV.Is dat het geval dan het eerste nummer starten.Ik heb ook wel meegemaakt dat een gebrande cd het niet deed,het display gaf dan no disc aan,maar na even warm wrijven met een doekje deed het schijfje het wel.

Menach

ve
door verwijderd - Feb 17, 2006 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

als de schijf vol is moet je hem afsluiten,lead in en lead out.

anders kun je deze niet op een andere cd of dvd speler afspelen.u heeft dus waarschijnlijk de cd nog niet afgesloten.doe hem met het programma wat je hebt gebruikt om mp3 erop te zetten.opnieuw cd afsluiten.dat moet het in orde zijn