frank246b
door frank246b Jul 14, 2011 om 18:00
Vrije tijd & tuin

Mrticket-Dagje uit C 1000 - Hellendoorn

Gisteren via Mrticket kaarten besteld voor een bezoek op een bepaalde datum aan Avonturenpark Hellendoorn. Nadat ik betaald had en ik de boeking had afgesloten kwam ik er meteen achter dat ik mij vergist had in de datum en heb direct (binnen een half uur) contact opgenomen met Mrticket. Commentaar van Mrticket: geboekt = geboekt en daar valt niks aan te veranderen.
Contact opgenomen met Avonturenpark Hellendoorn en van hun mag ik wel op een andere datum (een dag eerder dan geboekt staat) komen, maar dan wel tegen betaling van 5 euro extra per ticket.
Strop van 20 euro voor een klein foutje van mij, terwijl dat mijns inziens simpel op te lossen zou zijn geweest zonder extra kosten.
Waar zijn de bedrijven die nog wel coulant zijn ten opzichte van hun cliënten?

1373 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 14, 2011 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo frank246b,

Tja, coulant .....

Ze houden zich aan hun Algemene Voorwaarden:

Enkel restitutie bij ontoegankelijkheid, geen herroepingrecht

Bestellingen voor Tickets kunnen niet worden geannuleerd en geleverde Tickets worden niet retour genomen. Het algemene herroepingrecht dat geldt voor via internet bestelde producten is uitdrukkelijk niet van toepassing op Tickets.

Hellendoorn geeft je wel de mogelijkheid om een dag eerder te komen, maar rekent blijkbaar dan de normale prijs voor een ticket en geeft je de korting voor de reeds betaalde kaartjes.

Inderdaad, zonde geld. Volgende keer toch maar beter op de kalender kijken.

Met vr.gr.

frank246b
door frank246b - Jul 14, 2011 om 19:10
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ach ja, de omzet van Hellendoorn over 2010 viel tegen volgens de directeur van Hellendoorn (http://www.youtube.com/watch?v=Wv1Laq2jl80) en dan moet je wat.........................

frank246b
door frank246b - Jul 15, 2011 om 16:12
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dat ik degene ben die een foutje heeft gemaakt is duidelijk, maar het zou Mrticket of Avonturenpark Hellendoorn prijzen wanneer zij dit eventjes kosteloos zouden oplossen! Daar hoeft toch niet meteen iemand voor dood te gaan of ernstig ziek te worden?

frank246b
door frank246b - Jul 15, 2011 om 17:31
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

gr
door grimmel - Aug 19, 2012 om 00:36
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bij Hellendoorn mocht je er met bijbetaling van 5 Euro per ticket nog in.
Wij hebben hetzelfde gehad bij Attractiepark Drievliet, we kwamen er absoluut
niet in, alleen door voor 70 Euro nieuwe tickets te kopen. Ook de manager van dit "ENORM" kindvriendelijk pretpark kon niets voor ons doen want dan klopte de kassa niet meer. Drievliet..........Brrrrr.

abarth
door abarth - Aug 20, 2012 om 10:26
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 17:31]Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

Misschien kun je Mrticket dan ook ff bedanken?
Je kon ze ook goed zwartmaken....

sg
door sgaapjebeh - May 23, 2013 om 12:59
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hadden kaarten voor de Beekse Bergen voor 8 personen. Vanwege ziekte, en uiteindlijk overlijden was het niet mogelijk de geplande datum te gebruiken voor bezoek aan de Beekse Bergen.

We hebben Mr Ticket ruim vooraf gebeld en deze mededeling gedaan.

mijn zoon kreeg gemeld dat hij een mail bericht zou gaan ontvangen betreffende de annulering.

nooit iets ontvangen. bij nabellen over hoe en wat krijg je de mededeling dat termijnen verlopen zijn.

Mijn enige vraag die ik daarna gesteld heb: "waar is nu mijn geld" is nooit beantwoord.

frank246b
door frank246b - May 23, 2013 om 14:25
14 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

sy
door sylli - May 23, 2013 om 14:25
250 Antwoorden / 40 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 12:19]Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

Beste frank246b,

Uiteraard is het uw goed recht om boos te zijn, maar m.i. dient u boos te worden op uzelf en niet op het ticketbureau en ook niet op het pretpark.
U bent immers degene die niet goed op de kalender heeft gekeken om wat voor reden dan ook!
En zelf niet goed op de kalender kijken voor u klikt en klikt en verder klikt, zijn voor een onderneming geen "omstandigheden" en "geldige reden".

eva369
door eva369 - May 23, 2013 om 14:26
308 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 12:19]Ik keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie]

u vind dus dat een fout van uw kant een geldige reden is? bij geldige reden denk ik meer aan een plots sterfgeval, of een ziekenhuisopnamen. en andere onprettige dingen waar mensen zelf niets aan kunnen doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer