jpm
door jpm Nov 1, 2012 om 17:22
Vrije tijd & tuin

Oplaadapparaat verkrijgbaar?

Wie heeft advies? Ik heb een Einhell LE-AS 14,4-1 met als serienummer A-2121.
Deze heb ik een paar jaar geleden gekregen inclusief de bijhorende accu, maar zonder oplaadapparaat. Heb geprobeerd via de leverancier Formido een oplaadapparaat te bestellen, maar men moest me mijn aanbetaling weer teruggeven omdat het apparaat niet meer geleverd zou worden. Dit apparaat is destijds nieuw aangeschaft in september 2005.
Wie kan adviseren, het apparaat is nooit gebruikt geweest.

1227 16 Rapporteer

do
door donkeykong - Nov 1, 2012 om 17:25
65 Antwoorden / 0 Vragen

Als het niet nieuw te leveren is moet je op zoek naar tweedehands lijkt mij.

zwemmer
door zwemmer - Nov 2, 2012 om 09:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat wordt googelen, Marktplaats? Tweedehands.nl?

jf
door jfl_1 - Nov 2, 2012 om 10:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste JPM,

Ik ben van Formido hfd kantoor. Wilt u contact zoeken met Formido hfd kantoor. Dan kan ik u verder helpen en het oplossen voor u.

Met vriendelijke groet,

JFL

jpm
door jpm - Nov 2, 2012 om 13:48
822 Antwoorden / 28 Vragen

Beste jfl,
Ik zal contact opnemen met uw hoofdkantoor. Zal daartoe even Googlen. Hartelijk dank voor uw reactie. Ook de anderen vriendelijk bedankt. Ik wil graag een nieuw exemplaar, zodat ik zeker weet dat de kwaliteit goed is (en gegarandeerd).

Uiteraard zal ik de afloop hier weer melden.

Een groet, een fijne dag.

jpm

door jpm - Nov 2, 2012 om 16:17
822 Antwoorden / 28 Vragen

Hieronder de reactie die ik kreeg nadat ik mijn vraag bij het hoofdkantoor van Formido had neergelegd. Het heeft helemaal niet zo lang geduurd, het resultaat is natuurlijk teleurstellend, maar als je iets niet meer in voorraad hebt kan je het natuurlijk ook niet leveren.
Ik zal mijn vraag dan toch maar omzetten in een Marktplaatsadvertentie, zodat ik misschien nog enige kans maak om zo'n laadapparaat te bemachtigen.
Iedereen hartellijk dank.

Het enige dat nog wat vreemd is dat is de naam ReplaceDirect.nl Ik denk dat dit een naam is van het bedrijf waar Formido dan weer een onderdeel van is, maar zeker weet ik dat niet.

Een groet, een fijne dag.

jpm

Geachte heer ********,

Hartelijk dank voor uw email.

Helaas dien ik u mede te delen dat wij de lader voor uw machine niet in ons assortiment hebben. Ik heb voor u een verzoek neergelegd bij onze leveranciers, maar helaas zonder resultaat. Hierdoor kan het zijn voorgekomen dat de reactie op uw e-mail langer dan gebruikelijk op zich heeft laten wachten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wesley *** *********
Klantenservice
ReplaceDirect.nl

jf
door jfl_1 - Nov 2, 2012 om 16:42
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste JPM,

Jammer dat de leverancier direct naar u gaat reageren. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik kom er bij u persoonlijk even op terug.

aurora1
door aurora1 - Nov 2, 2012 om 16:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag jpm,

Heb je al op internet gezocht bij bedrijven die Einhell verkopen (intikken oplader Einhell)? Of bij Conrad? KLIK OOK EVEN HIER. Je zou ook annonces in supermarkten kunnen ophangen of eens bij Kringlopers kunnen kijken.

vr.gr.

jpm
door jpm - Nov 2, 2012 om 20:59
822 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=jfl schreef op vrijdag 2 nov 2012, 16:42]Beste JPM,

Jammer dat de leverancier direct naar u gaat reageren. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik kom er bij u persoonlijk even op terug.
@jfl: ik begrijp niet wat u bedoelt, u bent toch van dat bedrijf?
@aurora1: ja, ik heb tot in Duitsland alles op internet wel geprobeerd. Die tip om bij de kringloop te proberen blijft over, naast nog een mogelijke reactie van @jfl die ik niet goed volgen kan.

jpm
door jpm - Nov 2, 2012 om 21:00
822 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=jfl schreef op vrijdag 2 nov 2012, 16:42]Beste JPM,

Jammer dat de leverancier direct naar u gaat reageren. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik kom er bij u persoonlijk even op terug.

zoekster
door zoekster - Nov 2, 2012 om 21:07
10968 Antwoorden / 34 Vragen

@jpm, had je het hoofdkantoor in Nijkerk gemaild via het contactformulier?

jpm
door jpm - Nov 3, 2012 om 09:22
822 Antwoorden / 28 Vragen

@zoekster: ja, ik heb de Formido-site opgezocht en via het contactformulier mijn vraag gesteld. Het bovengenoemde antwoord kwam bijna per 'kerende
post'.

zoekster
door zoekster - Nov 3, 2012 om 10:05
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Dan vermoed ik dat je mail door de eerste de beste medewerker van de klantenservice is afgehandeld en dat 'jfl' een treetje hoger zit op de ladder bij Formido. Misschien kan jfl hier een mogelijkheid bieden voor jpm om met hem/haar in contact te treden?

(Of jfl is een faker, die hier "lollig" wil doen. Maar laten we uitgaan van het goede in de mens...)

jpm
door jpm - Nov 9, 2012 om 12:02
822 Antwoorden / 28 Vragen

Beste mensen,
ik ben erg blij dat Formido me heeft kunnen helpen. Mijn probleem is nu opgelost, ik kan gaan schroeven en boren en heb daarbij voldoende stroom, dank zij de attente houding van Formido.
Het heeft even wat voeten in de aarde gehad maar het is eigenlijk ontzettend snel opgelost.
Iedereen hartelijk dank voor de reactie en begrijp goed: Formido heeft een goede service/after sales.

zoekster
door zoekster - Nov 9, 2012 om 12:55
10968 Antwoorden / 34 Vragen

@jpm, wat een mooi nieuws. JFL van Formido heeft beslist zijn best voor je gedaan en zijn belofte waargemaakt, complimenten daarvoor.
En nu maar klussen ;-)

jpm
door jpm - Nov 9, 2012 om 14:28
822 Antwoorden / 28 Vragen

Schroeven en boren, het eerste kinderbedje is al in elkaar gezet. Dus met dat klussen gaat het inderdaad fantastisch.

ri
door richard36 - Nov 30, 2012 om 08:32
7 Antwoorden / 1 Vragen

Wat je in het vervolg ook kan doen is even naar een modelbouwzaak rijden....
Zowel voor laders als accupakketten, want je accu's zullen na al die jaren erg matig zijn. De vraag is of de formido actie had ondernomen zonder dat je dat hier gemeld had, maargoed, dat zie je vaak op tv. Dan zijn ze zo meegaand.

Veel boorplezier:)