Ka
door Karina Kamp Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, maar je komt niet langs de chatbox, die niet-standaard vragen niet begrijpt.

Wat te doen?

96 2 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Sep 28, 2024 om 14:02
927 Antwoorden / 3 Vragen
2

Volgens mij krijg je als je aangeeft dat je een medewerker wilt spreken je door de chatbot doorverbonden wordt naar de wachtrij en dat je geholpen als je aan de beurt bent.

Heeft hij klachten over zijn reguliere post, de popst die dus in zijn brievenbus dan moet hij/jullie bij PostNL zijn. Gaat het over pakketjes dan moet de verzenden van een pakket contact opnemen met PostNL.

Houden jullie er ook rekening mee at PostNL niet elke dag post bezorgt? Bij mij bezorgen ze op di,do en za. Of dat landelijk is dat weet ik niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 28, 2024 om 14:27
7357 Antwoorden / 3 Vragen
2

Probeer het eens met   deze   service op uw computer.

 
Hoe dien ik een klacht in?
Is er iets misgegaan met je post of pakket? Of ben je ontevreden over onze bezorging? Logisch dat je dan flink baalt. Laat het ons weten. We doen er alles aan om dit vanaf nu te voorkomen. 
Chatbot Daan opent en zal je een aantal vragen stellen 

Daan maakt er een melding van of verbindt je door met een medewerker 

https://www.postnl.nl/klantenservice/klacht-indienen/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer