dr
door draakie Apr 26, 2010 om 21:58
Vrije tijd & tuin

Postcodeloterij

mijn vraag is ,,, de postcodeloterij die 3 dagen voor de 20 miljoen nu nog durfen om loten te verkopen ,ikkrijg vandaag de 26 april een mail koop nu nog een lot voor de postcode kanjer ,,,maar volgens mij weten ze allang waar de kanjer is gevallen ,, is dat nu geen misleiding van mensen om alleen maar geld er mee te verdienen

hoe zit dat eigenlijk

groetjes ronald van wolferen

1411 6 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 26, 2010 om 22:35
1163 Antwoorden / 60 Vragen

[quote=draakie schreef op maandag 26 apr 2010, 21:58],,,maar volgens mij weten ze allang waar de kanjer is gevallen ,,

Van waar uw twijfel?

stacey
door stacey - Apr 26, 2010 om 23:09
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Waarom zouden ze die niet meer mogen verkopen ?
De trekking is live op 29 April......

---Linda de Mol trekt de PostcodeKanjer van € 20.000.000,- tijdens de Koninginnedaguitzending van 'Ik hou van Holland' op 29 april a.s. bij RTL 4 --
--Losse loten
De Postcode Loterij verkoopt ook losse loten. Met een los lot kun je ook meespelen voor de Kanjer. Losse loten zijn te koop bij Primera tot uiterlijk woensdag 28 april 2010, 13.00 uur-- Postcode Loterij

to
door torentje - Apr 30, 2010 om 13:59
5 Antwoorden / 2 Vragen

is allemaal onzin
ben al jaren lid geweest van loterij
al meer dan 10jaar
heb nu alles gestopt
nooit geen prijs gewonnen
is allemaal onzin
Vr Gr
Bertus De Graaf

an
door annoniem100 - Aug 27, 2010 om 08:10
8 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit geen prijs.? welk stad woont U dan.?

Valt wel op: vaak Noord heeft dagprijzen, en oosten, en westen.
Bijna nooit: Limburg, en Brabant, en zeeland.

Zo ook bij straat prijs, vaak Oosten, en Noord, en Westen.

Maar ik ken erook die prijs hebben gewonnen hoor, en niet zo mis ook.

* Als ik Prijs heb, grote, dan stop ik met werk, heb het wel gehad hier met de Kl* bedrijven. Lekker genieten van je geld, en eigen zaak beginnen, beter , en beter.

pino123
door pino123 - Aug 27, 2010 om 09:00
2778 Antwoorden / 14 Vragen

Besta annoniem,

De topic is van april 2010, de prijs is allang gevallen, ik denk niet dat Ronald daar nu nog wakker van ligt!

robert11
door robert11 - Aug 27, 2010 om 09:53
310 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=pino123 schreef op vrijdag 27 aug 2010, 09:00]Besta annoniem,

De topic is van april 2010, de prijs is allang gevallen, ik denk niet dat Ronald daar nu nog wakker van ligt!

Jaja pino....lachen!....ik had het net met iemand hierover op FB! Hier in Limburg valt bijna NOOIT een grote prijs! Kan af en toe wakker van liggen!.... ;-)