ve
door veaknople Jan 3, 2024 om 14:52
Vrije tijd & tuin

Postnl

Het is weer zover, enige tijd geleden geklaagt over het niet ontvangen van een sf blad, vervolgens ging het een hele tijd goed omdat post nl beterschap had beloofd, maar helaas begint het er weer op te lijken dat men het wel geloofd, ik had dus op 29 december het blad moeten ontvangen maar helaas niets ontvangen, wellicht wordt het weer uit de bezorging gehaald door eeen welwillende medewerker die het ook graag leest, maar waarom dat op mijn rekening moet is mij ook een raadsel, dus postnl doe hier iets mee.
Het leven is al duur genoeg en ik krijg het blad ook niet voor niets, nu moet ik weer gaan nabestellen, maar ook dan moet ik weer afwachten of ik het dan wel ontvang, zie hiervoor een vorige klacht.

1197 5 Rapporteer

Topantwoord

rj
door rjw - Jan 3, 2024 om 14:54
3249 Antwoorden / 5 Vragen
10

Klagen bij de verzender. Die moet een nieuw exemplaar leveren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 3, 2024 om 14:57
16818 Antwoorden / 202 Vragen
1

Met dit soort klachten kunt u zich toch het beste wenden tot de uitgever/verzender omdat die verantwoordelijk is voor juiste verzending en ontvangst. Het lijkt mij dat nabestellen helemaal niet nodig is, het is een kwestie van melden dat het niet is ontvagen en men dient u dan alsnog een exemplaar te zenden. Nu is het wel zo dat door drukte de bezorging bij Post.nl vertraging kan hebben en het dus toch iets later kan komen. 

Herhaald, de verzender is degene die verantwioordelijk en aansprakelijk is en het is aan de verzender om bij klachten dan post.nl aan te spreken en zie ook nog dit: https://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/

ve
door veaknople - Jan 3, 2024 om 15:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kreeg nog een melding er is post voor u onderweg, zeker verdwaald onderweg.

tenormin
door tenormin - Jan 3, 2024 om 17:25
16823 Antwoorden / 108 Vragen
1

Als u abonnee bent van welk blad dan ook, dan simpelweg in colofon kijken waar u kunt aangeven geen blad te hebben ontvangen. Ik heb dat met de Avrogids. Klachtennummer bellen (niet ontvangen gids); gaat allemaal automatisch: men weet (door telefoonnummer) wie ik ben: "zal vandaag gelijk weer op de post gaan" en nu word de verbinding verbroken. Dus alles wat men hoeft te doen is het nummer intoetsen. Praten is er niet meer bij. Bij die Avrogids dan.

Janzegt
door Janzegt - Jan 3, 2024 om 17:28
124 Antwoorden / Vragen
1

Ik heb in december ook een paar keer de melding in de postnl app gehad dat er post onderweg was. Een aantal keren is dit niet op de dag van melding geleverd, maar later. Eén poststuk is bijna een week later geleverd. Misschien toch even geduld hebben en daarna klagen bij de verzender.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer