ve
door veaknople Jan 3, 2024 om 14:52
Vrije tijd & tuin

Postnl

Het is weer zover, enige tijd geleden geklaagt over het niet ontvangen van een sf blad, vervolgens ging het een hele tijd goed omdat post nl beterschap had beloofd, maar helaas begint het er weer op te lijken dat men het wel geloofd, ik had dus op 29 december het blad moeten ontvangen maar helaas niets ontvangen, wellicht wordt het weer uit de bezorging gehaald door eeen welwillende medewerker die het ook graag leest, maar waarom dat op mijn rekening moet is mij ook een raadsel, dus postnl doe hier iets mee.
Het leven is al duur genoeg en ik krijg het blad ook niet voor niets, nu moet ik weer gaan nabestellen, maar ook dan moet ik weer afwachten of ik het dan wel ontvang, zie hiervoor een vorige klacht.

1380 5 Rapporteer

Topantwoord

rj
door rjw - Jan 3, 2024 om 14:54
3351 Antwoorden / 5 Vragen
10

Klagen bij de verzender. Die moet een nieuw exemplaar leveren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 3, 2024 om 14:57
16939 Antwoorden / 202 Vragen
1

Met dit soort klachten kunt u zich toch het beste wenden tot de uitgever/verzender omdat die verantwoordelijk is voor juiste verzending en ontvangst. Het lijkt mij dat nabestellen helemaal niet nodig is, het is een kwestie van melden dat het niet is ontvagen en men dient u dan alsnog een exemplaar te zenden. Nu is het wel zo dat door drukte de bezorging bij Post.nl vertraging kan hebben en het dus toch iets later kan komen. 

Herhaald, de verzender is degene die verantwioordelijk en aansprakelijk is en het is aan de verzender om bij klachten dan post.nl aan te spreken en zie ook nog dit: https://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/

ve
door veaknople - Jan 3, 2024 om 15:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kreeg nog een melding er is post voor u onderweg, zeker verdwaald onderweg.

tenormin
door tenormin - Jan 3, 2024 om 17:25
16915 Antwoorden / 108 Vragen
1

Als u abonnee bent van welk blad dan ook, dan simpelweg in colofon kijken waar u kunt aangeven geen blad te hebben ontvangen. Ik heb dat met de Avrogids. Klachtennummer bellen (niet ontvangen gids); gaat allemaal automatisch: men weet (door telefoonnummer) wie ik ben: "zal vandaag gelijk weer op de post gaan" en nu word de verbinding verbroken. Dus alles wat men hoeft te doen is het nummer intoetsen. Praten is er niet meer bij. Bij die Avrogids dan.

Janzegt
door Janzegt - Jan 3, 2024 om 17:28
147 Antwoorden / Vragen
1

Ik heb in december ook een paar keer de melding in de postnl app gehad dat er post onderweg was. Een aantal keren is dit niet op de dag van melding geleverd, maar later. Eén poststuk is bijna een week later geleverd. Misschien toch even geduld hebben en daarna klagen bij de verzender.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Ge
GerardvW - Sep 7, 2024 om 10:20
Geldzaken & recht

Afwijzing huurwoning

Sta eerste op een woning papieren zijn in orde maar de woningbouw corporatie is van plan om alsnog te weigeren op basis van of het wel gaat matchen met de buren mag dit? Lees meer

Pe
Pele-B - Sep 5, 2024 om 10:18
Elektronica & tv

Kantar

Hi,

 

Brief gekregen van KANTAR, voorheen TNS, om mee te doen aan het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (afgekort NMO).
Je wordt lekker gemaakt met me vergoedingen die kunnen oplopen tot € 220 per jaar.
Later in een email staat dat het om Bol.com bonnen gaat.
Toen begon ik huiverig te worden.

Is dat terecht of het is het betrouwbaar?

Lees meer