thunderbird
door thunderbird Aug 6, 2020 om 10:11
Vrije tijd & tuin

Shop5614385 Store

Goede dag, heeft iemand ervaring met aankopen doen bij : "Shop5614385 Store"  van AliExpress? Zijn die betrouwbaar?
              Vriendelijke groet,  Koos

1502 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 6, 2020 om 10:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

AliExpress heeft behoorlijk goede consumentenbescherming, de kwaliteit van individiduele verkopers kan je via de reviews beoordelen.

De kans dat je hier iemand treft die ervaringen heeft met die specifieke verkoper lijkt mij zeer klein.

thunderbird
door thunderbird Aug 6, 2020 om 12:54
87 Antwoorden / 52 Vragen

Bedankt Diumenge.

mi
door miennaamishaaz - Aug 6, 2020 om 12:00
725 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag dit anders op reddit
https://www.reddit.com/r/Aliexpress

Daar kan u een beter antwoord krijgen

thunderbird
door thunderbird Aug 6, 2020 om 12:53
87 Antwoorden / 52 Vragen

Bedankt Miennaamishaaz voor de reactie maar Engels is niet mijn sterkste kant.

mi
door miennaamishaaz Aug 6, 2020 om 18:08
725 Antwoorden / 1 Vragen

@thunderbird. Dan gebruik je toch google translate?

sira
door sira - Aug 6, 2020 om 13:26
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Ik let altijd op het aantal sterren die bij de verkoper staan. Tot nu toe is er met mijn aankopen via AliExpress nooit iets misgegaan. De ene keer duurt de ontvangst langer dan de andere keer, maar dat moet je op de koop toe nemen, zeker voor die prijzen.

mi
door miennaamishaaz Aug 6, 2020 om 22:15
725 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker weten.
Er zijn wel wat rotte appels op aliexpress. maar als je een beetje leest op reddit
weet je hoe je op die moet reageren, en hanteren,

ekiem
door ekiem - Aug 9, 2020 om 18:50
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedenavond Koos,

Tot nu toe ,gedurende vele jaren , zeer goede ervaring bij AliExpress. Zou wel letten op het % postieve feedback en sterren ****. Daarnaast ook rekening houden met eventuele lange verzendtijden ,hoewel daar eerlijk gezegd géén peil op te trekken is.
Gaat u kleding kopen dan zeer goed letten op de maatvoering.

succes Ekiem