ac
door ac44085 Oct 4, 2017 om 22:09
Vrije tijd & tuin

Stukende accu

Mijn accu van me fiets is stuk de fiets bij Aldi gekocht moeten ze toch voor een nieuwe zorgen of niet??? 
Is nu al 3 weken bij hun en nog niks gehoord duurt wel erg lang vind ik.

867 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

newmikey
door newmikey - Oct 4, 2017 om 22:22
830 Antwoorden / 0 Vragen
1

Hoe oud is de fiets, wanneer gekocht, wat voor accu, wat staat er in de garantievoorwaarden over de accu? Zo geeft u vrijwel géén bruikbare info waar we hier iets mee kunnen.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2017 om 22:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En als u daar zelf eens informeert? Wat zeggen ze dan?

ge
door george321 - Oct 4, 2017 om 22:52
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft bij Aldi een electrische fiets gekocht, wanneer?
De accu is zo u zegt kapot, wat staat er in de garantievoorwaarden m.b.t. de accu? (vaak is de garantietermijn voor accu's beperkt)
Heeft u al een e mail / telefoontje gedaan naar Aldi?

panter22
door panter22 - Oct 5, 2017 om 09:19
6599 Antwoorden / Vragen
0

Waar heb je de fiets ingeleverd?  Bij de Aldi winkel? Of is de fiets opgehaald. Je hebt wel een bewijs gekregen dat je de fiets hebt ingeleverd? Staat daar een telefoonnummer op dat je kunt bellen? 
Of je een nieuwe accu krijgt hangt af van hoe oud de fiets is en waardoor de accu stuk gegaan is. 
En of er garantie op de accu zit.

hutch
door hutch - Oct 5, 2017 om 09:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

Aldi geeft veelal 3 jaar garantie op allerlei artikelen. Echter op bepaalde artikelen geeft zij maar 2 jaar garantie. Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat Aldi op bijvoorbeeld een accu maar 2 jaar garantie geeft. Zoals reeds aangegeven, wat staat er in de garantievoorwaarden van betreffende fiets?

En als die accu binnen 6 maanden defect is geraakt, heeft u (bijna) altijd 'garantie'.

edrick3
door edrick3 - Oct 5, 2017 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Is nu al 3 weken bij hun en nog niks gehoord duurt wel erg lang vind ik.
Vind ik ook. ;-)
Neem eens contact op en informeer naar de stand van zaken.

     

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

te
teesee64 - May 8, 2024 om 00:38
Computers & telefonie

Tarieven domeinnaam

Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.

... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer