gu
door gul Aug 25, 2009 om 17:13
Vrije tijd & tuin

Trampoline

Hallo,

Ik heb vandaag bij de Leenbakker een trampoline gezien. nu einde van de seizoen is die sterk afgeprijsd. (wat nog niet goedkoop is) Heeft er iemand ervaring met de trampoline van de Leenbakker. Is het een beetje van kwaliteit, zodat mijn kinderen een aantal jaar plezier ervan kan hebben. Ik mocht namelijk niet terug brengen. Wel ruilen als er iets niet in orde was. (dit omdat ze onder de advies verkoop prijs gaan verkopen)

Alvast bedankt.

2032 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 25, 2009 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte. prijs kwaliteit is prima. maar de verwachting een aantal jaren niet.  groet T

ve
door verwijderd - Aug 25, 2009 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag gul,

De verkoop onder de adviesprijs mag juridisch gezien geen enkele invloed op de fabrieksgarantieregeling hebben. Uiteraard maakt de verkoper zelf uit of je kunt ruilen of niet.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2009 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@read

Mijn vraag is niet of het juridisch mag of niet. Hij maakt een leuk prijs, als het beschadigd was mog ik het ruilen maar geen geld terug. Dit vind ik ook redelijk. Mijn vraag is, heeft iemand het eerder bij Leenbakker gekocht. (het zit in de verpakking en ik kan niets zien) of die een beetje van goede kwaliteit is of rotzooi. Ik betaal alsnog boven de 100 euro. Bij andere winkels kosten ze namelijk boven de 200 euro doorsnede van 366 cm met veiligheidsnet.

groetjes Gul

ve
door verwijderd - Aug 26, 2009 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Toobol

Spreek je uit eigen ervaring. hebben jullie er een gehad.

Gr. Gul

ve
door verwijderd - Aug 26, 2009 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nope zelf niet in bezit . M`n dochter is een wedstrijd trampospringer op niveau.Dus komt zo`n ding er hier niet. Edoch zijn er in de kennisenkring sort gelijke trampo`s aanwezig.  T