ma
door mariandebest Feb 2, 2006 om 18:44
Vrije tijd & tuin

Trouwmuziek van LOVE LETTERS

                     Dag iedereen

Ik heb een vraagje aan jullie.

Weet iemand hoe het liedje heet dat vroeger werd gezongen in het programma van LOVE LETTERS van Linda de Mol? Het werd gezongen door een gospelkoor. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Dus wie het zingt, hoe het heet en of ik dit misschien kan downloaden van internet?

Ik wacht op jullie reactie. Alvast hartelijk bedankt.

Marian

6800 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://pbos.unitedmultimedia.nl/downloads/AutoIndex.php?dir=TV%20Tunes%2F&sort=d&sortMode=h

Dit is hem kopieer de link en veel plezier.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian , Even klikken op de blauwe link en .... alle informatie succes fred love letters wedding song

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag marian 3× is scheepsrecht maar dit moet het zijn http://www.gospelmanagement.nl (blackgospel) fred

Veel succes!

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Marian er is zelfs nog meer v-coverband.nl
maar of het werkt ??? fred

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet dus ,maar de gele letters gebruiken in de google. meer soorten zijn er niet.groet fred.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2006 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

                        Best Ronny

Ik heb geprobeerd om het liedje van LOVE LETTERS te downloaden, maar dit lukt niet. Zou je mij duidelijker uit kunnen leggen, hoe het precies moet???

Ik hoop dat je dit wil doen. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Verder iedereen nog bedankt, die een reactie op mijn vraag gegeven heeft.

    Marian

ve
door verwijderd - Feb 3, 2006 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

De link die ik aangegeven heb werkt en kun je hem zo opslaan op de pc.

Succes Ronny.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2006 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ronny,

Dat liedje op die site, is niet het liedje wat ik bedoel.

Het liedje wat wij zoeken is : the wedding song.

dit werd gezongen als het stelletje naar die trouwkapel liep..

ik hoop dat je weet wat ik bedoel.

 Marian.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2006 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian , nog een keer proberen? wedding song love letters .

ve
door verwijderd - Feb 4, 2006 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou marian de link werkt je komt als het goed is uit bij ronnie tober de rest zelf opzoeken .succes fred

ve
door verwijderd - Sep 4, 2006 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zingen het!! als damenskwartet, ik heb wel de bladmuziek.