jd
door jdbeste1 Jun 29, 2016 om 22:29
Vrije tijd & tuin

Vogelhuisje met draadloze camera

Ik ben op zoek naar een vogelhuisje met ingebouwde draadloze camera. Ik kan ze volop met bedrading vinden echter die zoek ik niet.

Wie weet hoe dit te realiseren is en eventueel waar te koop?

18113 6 Rapporteer

audb
door audb - Jun 29, 2016 om 22:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Leuk die dingen maar als bij u wordt ingebroken dan geld het niet als bewijs of u moet op een duidelijk zichtbareplaats stickers of een bord hebben geplaast waarop u aangeeft dat er een bewakingcamera is.

Maar ook moet een "draadloze" camera voorzien worden van een voeding dus hoezo "draadloos" ?

Tevens is het zo dat wifi camera`s gestoort kunnen worden en soms ook het beeld gewoon belabert slecht is.

Maar als u er toch een wilt hebben dan kan u beter zelf een vogelhuisje kopen en daar een wifi camera in plaatsen.

Een wifi camera kan u op bijvoorbeeld aliexpress , marktplaats of ebay wel te vinden.

costnix
door costnix Jun 30, 2016 om 01:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou die camera gewoon in een stenen winkel kopen. De genoemde webstekken wemelen van de oplichters!

gerbera
door gerbera Jun 30, 2016 om 17:08
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Nou kan ik het mis hebben maar volgens mij zoekt de Ts een vogelhuisje waar een (draadloze) camera in zit om de nestelende vogeltjes te bekijken. Dus niks bewakings gedoe.

audb
door audb Jul 1, 2016 om 12:46
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het is anders niet op te maken waar  JDBESTE1 het vogelhuisje voor wilt gebruiken vandaar dat ik er van uit ben gegaan dat deze als bewakings camera gebruikt gaat worden.

En COSTNIX heeft wel gelijk was het niet dat je in een stenen winkel wel 3 x zoveel kwijt kan zijn en als je bij Ebay(*) of marktplaats wat besteld kan je het beste via Paypal betalen.

Als er dan iets niet goed gaat heb je nog een redelijke kans dat je nog geld terug ziet.

En bij aliexpress(*) kan je via een klachten formulier ook de mogelijkheid krijgen om geld terug te zien.

(*)wel goed opletten dat je beneden de €22 blijft anders ga je inklaring kosten betalen en dan is je camera helemaal niet zo goedkoop meer.

dokun
door dokun Jul 1, 2016 om 13:08
152 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe komt u er bij dat als een camera verstopt is in een vogelhuisje die beelden niet gebruikt mogen worden als bewijs..?  Dat is gewoon klinkklare onzin!  Verplicht met stickers melden dat er camera's in een huis hangen is ook klinkklare onzin! Uw reacties bevatten meer onzin!  Nooit van een accu e/o batterijen gehoord.?  Er zijn draadloze camera's die gewoon op batterijen werken.  U heeft waarschijnlijk een erg slechte router. Bij een goede router loopt WIFI gewoon erg soepel er kan er gewoon probleemloos worden opgenomen in HD kwaliteit. Ook hebben diverse (draadloze) camera's een optie om er een simkaart in te doen. Weer andere camera's hebben een sd-kaart (oplopend tot 256GB)  waar de opgenomen beelden direct worden opgeslagen.                                                                                                                                                                               De websites die u opnoemt om eventueel de camera te gaan kopen zijn handelssites en niet geschikt om een camera/vogelhuisje te kopen als men degelijk advies wil en behoefte heeft aan garantie op het aan te schaffen artikel. Daarbij komt ook nog eens dat elektrische aankopen bij een Chinese (o.a. Aliexpress) website NIET goedgekeurd zijn door Europeesche keuringsinstanties en daarom dus erg gevaarlijk om te gebruiken.!!

marita5
door marita5 - Jun 30, 2016 om 09:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jdbeste1 ,

Misschien heeft u iets aan deze tips , klik op de rode regel .

http://www.natuurpuurzang.nl/nestkast-camera/

vr1944
door vr1944 - Jul 1, 2016 om 11:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen

In draadloze vogeltjeshuisjeswinkel.

blackjes
door blackjes Jul 1, 2016 om 13:02
141 Antwoorden / 34 Vragen

Jij had conferancier moeten worden. Ik lig dubbel van het lachen om jouw commentaar. Clown!!!!!!!!!!!!

koekeloer
door koekeloer - Jul 1, 2016 om 13:05
562 Antwoorden / 18 Vragen

Wilt u de camera gebruiken om het vogelnest te bekijken? Dan hoeft U uiteraard geen borden op te hangen.

dokun
door dokun - Jul 1, 2016 om 13:11
152 Antwoorden / 0 Vragen

Hier kunt u er een paar vinden http://cameranestkast.nl/  maar ook op deze site http://www.vivara.nl  Bij Vivara hebben ze ook erg veel nuttige informatie over vogels en andere tuindieren. Ze verkopen er ook enkele camera's.

marita5
door marita5 - Jul 1, 2016 om 13:31
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Link @Dokun ,

Klik links bovenaan in de link op cameranestkast om te kopen .

http://cameranestkast.nl/

http://www.vivara.nl/