ineke van dongen
door ineke van dongen Jan 2, 2017 om 13:35
Vrije tijd & tuin

We hebben het staatslot dus wel weggegooid wat nu ?

we hadden zaterdagnacht meteen gekeken of we uiteraard een prijs hadden , daar leek het niet op
toen keek ik zondag het journaal en zag het bericht dat mensen toch beter hun lot konden bewaren
en we hebben het weggegooid met het afval wat nu

15661 24 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2017 om 13:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat nu? Niks. Weg = weg.

marita5
door marita5 - Jan 2, 2017 om 13:42
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ineke Van Dongen ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/zonder-lot-toch-prijs-blunderende-staatsloterij-staat-heel-sterk

tenormin
door tenormin - Jan 2, 2017 om 13:46
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, misschien weet u het nummer wel helemaal uit uw hoofd maar dan is "bewijzen" erg moeilijk. Zou er maar niet meer over denken = weinig meer aan te doen.

1paul
door 1paul - Jan 2, 2017 om 13:49
3161 Antwoorden / 0 Vragen

ga na wanneer en bij wie u dit lot gekocht heeft, pin betaling? dan kunt u daar nog informeren, verkooppunt dus...

getty
door getty Jan 2, 2017 om 14:23
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ja maar die weten het nummer toch ook niet?

reflecs
door reflecs - Jan 2, 2017 om 14:07
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als u een kassabon/pinbon/bankafschrijving met exacte tijd en verkooppunt heeft, zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice:
https://www.staatsloterij.nl/service.
Als u alleen kunt melden dat u, b.v. zaterdag tussen twee en drie, een lot heeft gekocht komt u niet ver denk ik.

tenormin
door tenormin Jan 2, 2017 om 14:17
16837 Antwoorden / 108 Vragen

@reflecs, weet zo'n verkooppunt dan ook het betreffende lotnummer?

reflecs
door reflecs Jan 2, 2017 om 14:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@tenormin, dat weet ik niet, maar de Staatsloterij houdt zeker bij welk nummer, op welk moment en door welk verkooppunt wordt uitgegeven.

tijger1
door tijger1 - Jan 2, 2017 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En is dan het afval ook al weg? Anders doorspitten.:-))

ha
door halex - Jan 2, 2017 om 15:49
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Zoek even in het oud papier naar het lot. Kan me niet voorstellen dat dat op nieuwjaarsdag al opgehaald is.
Hebt u het bij het gewone afval gedaan en de vuilniszak al in een vuilcontainer gegooid? Dan hebt u pech en zult u nooit weten of u prijs had. Daar is niets aan te doen. Maar de kans dat u de hoofdprijs had is 0% (is er uitgegaan namelijk). En de kans op een andere prijs is ook niet zo groot.
Eventueel kunt u besluiten om via internet mee te spelen. Dan hebt u dat gedoe met losse loten niet.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 2, 2017 om 16:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Helaas voor u, maar complimenten dat u op 2 januari al het oude papier heeft weggedaan, een schoon en opgeruimd begin van het jaar.

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2017 om 16:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De enkele keer dat ik een staatslot koop, bewaar ik dat toch echt een paar dagen, juist omdat ik weet dat er wel eens iets mis kan gaan met de online uitslagen.

DOOR DIEWILIK - 2 JAN. 2017 OM 16:29
1054 ANTWOORDEN / 13 VRAGEN

Waarom zou je een niet winnend lot in hemelsnaam moeten bewaren?

dokun
door dokun Jan 4, 2017 om 12:42
152 Antwoorden / 0 Vragen

@Diewilik,

Lastig he om gewoon te lezen wat er staat...  ppfff

Of bent u gewoon weer aan reageren om het reageren? Zoals meestal is dit alweer een overbodig reactie van u!

ge
door gewicht - Jan 2, 2017 om 16:45
170 Antwoorden / 1 Vragen

Diewilik, je weet maar nooit, niets is onfeilbaar.  Het zal niet de eerste kleer zijn dat de trekkingscomputer hapert. Weggooien kan altijd nog.

bo
door bornsol - Jan 4, 2017 om 12:15
133 Antwoorden / 35 Vragen

Begrijp het niet,lag dat lot dan zo in de weg?

klm086
door klm086 - Jan 4, 2017 om 12:18
14 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon niet meer mee doen met die staats-oplichters.

Jeannetims
door Jeannetims - Jan 4, 2017 om 12:29
51 Antwoorden / 3 Vragen

Volgende keer gewoon een digitaal lot kopen? Een papieren lot is zo 1997.

salute
door salute - Jan 4, 2017 om 12:34
48 Antwoorden / 110 Vragen

door gespoeld in de wc?? vuilnisbak nakijken.

th
door thijsje - Jan 4, 2017 om 13:03
10 Antwoorden / 6 Vragen

Zaterdagavond laat trekking?  Lot bij afval. Zondag met storing bekend!  Afvalbakje al geruimd???????  Gewoon even nakijken of geen verzinsel hier plaatsen. Sorry hoor. Ik kan het niet anders zien.
TIP!  Speel online.

PvBaak48
door PvBaak48 - Jan 4, 2017 om 14:01
65 Antwoorden / 1 Vragen

Is jammer niks meer aan te doen of je moet het online gekocht hebben.

lenyenfred
door lenyenfred - Jan 4, 2017 om 16:10
93 Antwoorden / 8 Vragen

Is het afval dan al opgehaald, of weggebracht?
Geen lot is echt geen prijs.
Veel succes met eventuele verdere acties.

he
door hennyenharry - Jan 4, 2017 om 16:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft dat lot ergens gekocht en misschien betaald met een pintransactie.
In dat geval kunt u proberen met de gegevens op uw bankafschrift, Winkel, datum en tijd de lotgegevens langs deze weg te achterhalen is of via de winkel of via de loterij. Ik kan mij haast niet voorstellen dat die info op de een of andere manier niet zou worden geregistreerd. De loterij weet ook altijd naar buiten te brengen waar een "grote prijs" is gevallen. Succes en veel geluk.

mo
door mof - Jan 4, 2017 om 16:31
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Nieuwe kopen. En hopen. Geluk is met de dommen zeggen ze wel eens.

Fe
door Ferd. - Jan 4, 2017 om 17:44
3 Antwoorden / Vragen

Geen staatslot meer kopen, er zijn allang veel twijfels.

le
door lenie zandstra1954 - Jan 4, 2017 om 20:14
1 Antwoorden / Vragen

Hallo
Ik heb ook mijn staatslot weggegooit ik had het 2 x gescheckt op oudejaarsavond niks gaf hij aan
dus verscheurt .ik baalt als een stekker ????

ha
door halex Jan 4, 2017 om 22:13
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft geen plakband? Zolang u een volledig lot kan tonen, zal de Staatsloterij echt niet moeilijk doen. Lijkt me sterk dat het oud papier op zondag opgehaald is bij u.

De Engel
door De Engel - Jan 4, 2017 om 21:14
3 Antwoorden / Vragen

Als je het lot met pin hebt betaald, kan de staatsloterij nagaan welk lot er door je is gekocht. Tijdstip en locatie kan zo worden achterhaald. En misschien heb je de kassabon, of anders je bankafschrift via telebankieren, daar staat tijd sowieso al bij vermeld en nummer pinapparaat. Succes! En geef dit even door aan iedereen die lot heeft verscheurd/weggegooid svp.

holiday
door holiday - Jan 4, 2017 om 22:35
102 Antwoorden / 12 Vragen

Ik begrijp niet dat zo iets fout kan gaan, met name omdat de werkelijke trekking al veel eerder gedaan wordt.
Zijn er mensen die een grote prijs hebben gewonnen op een lot die zij de laatste dagen hebben gekocht?

lekkerkerk
door lekkerkerk - Jan 7, 2017 om 16:02
21 Antwoorden / 29 Vragen

Ik laat mijn staatslot altijd in de winkel controleren ook al heb ik op de site de uitslagen bekeken.Dan pas doe ik hem weg!