c
door c de bruin Dec 24, 2021 om 18:06
Winkels & webshops
AH premium bonus €12 om sneller te sparen staat NIET automatisch aan op app

AH premium bonus €12 om sneller te sparen staat NIET automatisch aan op app

Om sneller te sparen met spaarzegels schafte ik primium AH bonus aan en tot mijn verbazing zit er best verstopt, dit schuifje in de app. Als je dat niet activeert, spaar je dus helemaal niet sneller! 
Best gek dat AH je daar nergens op wijst, direct aanbiedt aan te zetten...
willen ze wel dat ik sneller koopzegels spaar en koop?

1657 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Dec 24, 2021 om 18:13
11570 Antwoorden / 51 Vragen
1

Bel/email eens naar de klantenservice van AH. Die zullen het vast wel weten.

jantje7
door jantje7 - Dec 24, 2021 om 18:50
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

Had het gelukkig na 1x boodschappen doen door. Inderdaad best lastig dat het niet automatisch aan staat.

marita5
door marita5 - Dec 24, 2021 om 18:55
11534 Antwoorden / 15 Vragen
5

Hallo C De Bruin , 

Best gek dat AH je daar nergens op wijst.

Staat vermeldt op de site , 

Hoe werkt Mijn Albert Heijn Premium in combinatie met AH Koopzegels?

Hoe kan ik dubbel sparen voor AH Koopzegels

Dat kan je alleen aanzetten via de AH app. Ga naar ‘Koopzegels’ via de tegel in de app onder 'Mijn Albert Heijn Premium', dan naar 2x zo snel sparen. Daar kan je kiezen voor ‘activeer koopzegels’. Je krijgt nog een pop-up of je het zeker weet, klik op ‘bevestigen’ en je spaart voor dubbele koopzegels.

Houd er wel rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat we je verzoek verwerkt hebben. Bestel je je boodschappen online? Zorg er dan voor dat je dubbel sparen hebt aangezet zo lang je je bestelling nog kan wijzigen, anders krijg je over die bestelling geen dubbele koopzegels. 

https://www.ah.nl/klantenservice/mijn-albert-heijn/mijn-albert-heijn-premium 

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 25, 2021 om 09:43
1389 Antwoorden / 10 Vragen
0

Het is nieuw en zij moeten dit soort foutjes ook nog  uitzoeken en aanpassen.

 

Van de Bonus pas naar een App.... dat is vragen om problemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 25, 2021 om 10:22
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Waarom niet even aan de servicebalie van uw AH winkel gevraagd? Dat u het zelf moet aanzetten in m.i. ook logisch omdat niet iedereen (waartoe ook ik behoor) niet automatisch wil sparen.

rj
door rjw - Dec 27, 2021 om 10:09
3280 Antwoorden / 5 Vragen
1

Of het onlogisch is dat je aan moet zetten hangt helemaal van de use cases af. Is de premium service primair bedoeld om dubbel te sparen, ga je als je aan zet automatisch sparen bij alle aankopen, zijn er ook redenen te bedenken waarom een gebruiker het juist niet aan wil zetten? Dat soort vragen moeten beantwoord worden om de juiste logica in de software te definiëren. Die vragen zijn de basis voor de applicatie requirements.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer