mi
door michon Feb 15, 2012 om 18:18
Winkels & webshops

Albert Heijn Muppet handpoppen atie

De Albert Heijn Muppet handpoppen actie is een waar succes, zo is te lezen op de website van AH.
Toch wil ik me beklagen hierover. Ik heb 5 volle spaarkaarten waar je dus niets mee kan. Kort gezegd gewoon voor niks gespaard.
Geen Albert Heijn in onze regio heeft meer handpoppen terwijl de actie nog lopende is. Na 7 filialen bezocht te hebben nergens meer een pop te vinden. Wel krijg je nog gewoon zegels bij de kassa en bij de actie artikelen waarmee wordt geadverteerd.
Maar waarvoor, als er toch geen handpop meer is. Het succes is naar mijn inziens ook gelijk de ondergang van deze actie.

Ik betreur deze actie dan ook zeer en en wordt het door AH afgedaan met een set ansichtkaarten. Het lijkt dat daarvoor niet is gespaard en extra aankopen is gedaan!!

Na AH een mail gestuurd te hebben, beroept AH zich op OP=OP en deze onderstaande reactie.

Ik hoor persoonlijk niet anders dan klachten van vele mensen met de zelfde teleurstelling.
Albert Heijn moet zich schamen!

Wie heeft deze ervaring ook???

reactie AH
Hartelijk dank voor uw bericht van 15-2-2012.

De Muppets hebben Nederland in een razend tempo veroverd. Sinds Albert Heijn het startsein gaf voor een spaaractie voor acht Muppet handpoppen hebben de populaire Muppet handpoppen bijna allemaal hun weg naar de klanten gevonden. Albert Heijn is daardoor zo goed als door haar voorraad Muppet handpoppen heen. Dat de actie zo'n groot succes zou worden, heeft alle verwachtingen overtroffen. Als tegemoetkoming voor klanten die nog een volle spaarkaart hebben, heeft Albert Heijn nog voor een leuke Muppet attentie verzorgd. Deze Muppet attentie bestaat uit een set van vier Muppet ansichtkaarten, waarop per kaart twee Muppets staan afgebeeld. Bij inlevering van een volle spaarkaart ontvangen klanten een setje Muppet ansichtkaarten.

Alle vragen en opmerkingen van klanten worden door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice

1022 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2012 om 18:44
11569 Antwoorden / 51 Vragen

D U B B E L P O S T,

Reacties: Klik hier

ed
door eddyvanluin - Feb 16, 2012 om 12:47
11 Antwoorden / 3 Vragen

Ook hier in Bilthoven nog wel zegels en geen poppen
Ik denk dat Albert heijn hier een oplossing voor moet zoeken
want is is wel heel negatief.
De kinderen die nu geen poppen krijgen zijn erg teleurgesteld.
Jammer want dit blijft heel lang hangen.
Ik had gespaard voor 2 poolse kindjes
had 2 setjes maar krijg nu dus helemaal niets
jammer albert heijn
de kaarten liggen nu helaas in de prullemand.
Geen goede reclame

ma
door marioverstegen - Feb 16, 2012 om 20:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zou het niet gewoon zo zijn dat elke werknemer bij AH nu een setje thuis heeft zonder zegeltjes in te leveren, dat zijn naar mijn schatting meer dan 8000 poppen

Mariio Verstegen