ANWB webwinkel
Bij de webwinkel een jas gekocht. Tenminste besteld en betaald. Dan zou je verwachten dat de jas ook op voorraad is. Dit kan je afleiden uit het feit dat sommige maten niet meer leverbaar waren. Toch na een paar dagen een algemeen mailtje dat het bestelde niet geleverd kan worden. Terugstorting volgt binnen 10 dagen. Dit is nu meer dan een week geleden en ik zit nog steeds om mijn geld te wachten. Het vreemde is dat ik ook helemaal geen informatie kan krijgen. Telefonisch lukt niet en mailtjes worden niet beantwoord. Zijn er meer mensen die dit is overkomen? De ANWB is toch niet zo maar een louche bedrijfje....ik ben al sinds 1983 lid. Niet lang meer, denk ik
Met de termijn van 10 dgn. wordt meestentijds een periode van 10 werkdagen bedoeld. (de weekenden tellen dan niet mee).
Nu we het toch over de ANWB hebben. In mijn Ford garantie zit ook de ANWB hulp. Verlenging elk jaar na de onderhoudsbeurt. Dus heb ik pech komt de ANWB zelfs met voorrang werd mij verteld. Ford is een grote speler bij de ANWB. Toch kan ik niet met korting kopen bij de ANWB winkel want dan moet je persoonlijk lid zijn en niet via Ford. Dat is ook ANWB.
En wat is daar mis mee? Ledenkorting is voor ANWB-leden, hoe duidelijk wil je het hebben.
Maar je bent toch geen ANWB lid? Ford heeft slechts hun pechhulp geoutsourced naar de Wegenwacht. Dan had je bij de aankoop van je auto een volledig ANWB lidmaatschap moeten bedingen als je ledenvoordeel wilt hebben.
Hallo Marten14 , .
Nu al een vraag ?
Terugstorting volgt binnen 10 dagen. Dit is nu meer dan een week geleden en ik zit nog steeds om mijn geld te wachten.
Geduld is een schone zaak .
@yackyh,
Ford Nederland is dan misschien een grote speler bij de ANWB v.w.b. de wegenwachthulp aan Ford rijders met pech langs de weg.
Voor deze dienstverlening heeft Ford Nederland een contract afgesloten met de ANWB.
U krijgt hulp bij "pech onderweg" maar bent zelf geen lid van de ANWB, dus waarom zou u dan van de (mogelijke) voordelen van de wel betalende ANWB-leden mogen profiteren.
Hier kunt u de ANWB hier niet op aanspreken, maar wel simpelweg een lidmaatschap bij de ANWB aangaan voor € 15,00 per jaar en u kunt van bijna alle diensten, aanbiedingen en kortingsakties gebruik maken.
Niet alleen bij onderweg ook bij startproblemen aan huis krijgt men hulp. Via Ford ben ik persoonlijk lid want zonder Ford gaat het niet. Wat is daar onduidelijk aan.
Nee, je krijgt van Ford pechhulp, geen ANWB lidmaatschap. Als je een lidmaatschap erbij zou krijgen had je ook een lidmaatschapskaart gehad en had in de ANWB winkel kunnen kopen. Ford kan ook besluiten op een gegeven moment pechhulp dat ergens anders in te gaan kopen. Wat is daar zo onduidelijk aan?
@yackh,
Deze pechhulp van Ford is geldig voor de auto van het merk Ford waarvan het kenteken op uw naam staat en waarvan het onderhoud volgens het onderhoudsschema door Ford Nederland wordt uitgevoerd. Laat u het onderhoud elders doen dan kunt u ook geen aanspraak maken op de Ford pechhulp (wordt uitgevoerd door de ANWB-wegenwacht) .
U bent dus helemaal geen lid van de ANWB, ook niet via Ford Nederland.
Is dit zo duidelijk genoeg uitgelegd !! ;-))
@JackyH zit toch niet zo te zeuren! Je bent geen lid van de ANWB dus nee, krijg je geen korting. Voor maar € 15,00 per jaar wordt je al lid en krijg je alle korting die je wilt. Pfffff.......
Hebben ze eindelijk geregeld dat je op elk moment kunt opzeggen en niet meer allen per die verdraaide datum in november, is er wel weer wat anders te klagen.
Ik betaal al via mijn auto. Pfffffffffffff is dat nou zo moeilijk.
NEEEEEEE, dat doe je niet.
Aanvulling tekst van jorisw: Pfffffffffffff is dat nou zo moeilijk.
Je betaalt helemaal niet via je auto. Dus om je vraag te beantwoorden: nee, dat is helemaal niet zo moeilijk. Zelf snap je het blijkbaar niet, duzzzzz........ Vul zelf maar in.
Het vreemde is dat ik ook helemaal geen informatie kan krijgen. Telefonisch lukt niet en mailtjes worden niet beantwoord
Je zou toch van zo'n organisatie verwachten dat ze wat klantvriendelijker zouden reageren.
Dat geld komt echt wel; even geduld, de 10 (werk)dagen zijn nog niet voorbij.
Contactmogelijkheden: klik hier.
Er staat o.a.:
Belangrijke mededeling!
Door omstandigheden is de levertijd van bestellingen in de webwinkel tijdelijk verlengd tot 5 dagen. Mede hierdoor is de telefonische bereikbaarheid van het Leden Service Center niet zoals u dat van ons gewend bent. U ontvangt per e-mail bericht over de status van uw order. Heeft u een vraag, kijk dan eerst of onze virtuele assistent Iris u verder kan helpen.
Onze excuses voor het ongemak.
ja maar die 5 dagen is al wat langer nu en echt belachelijk dat je zo lang moet wachten aan de telefoon!
Ik heb op 14 juni een bestelling gedaan en gelijkt betaald, jas idd niet leverbaar!
Betaald met creditcard (notabene van de ANWB), mailtje ontvangen dat binnen 10 dagen geld retour zou komen! Maar er kwam maar geen geld, ik ben gaan bellen, 35 minuten in de wacht!!!, daarna zei een mevrouw dat ik een mailtje moest sturen met mijn banknummer en dan zou het gestort worden! Want ze kunnen niet terugstorten naar een creditcard........dan moeten ze mij dat toch ook laten weten??
Mailtje gestuurd, maar 14 juli geen geld, retour, ik weer gebeld, aardige jongen aan de lijn, ging het uitzoeken nadat ik weer 30 minuten in de wacht had gestaan omdat het weer zo druk was zeiden ze op het bandje, er werd mij beloofd dat uiterlijk 19 juli het geld op mijn rekening zou staan. Het is vandaag 27 juli en ik heb nog geen geld retour ontvangen, ik hang nu weer aan de lijn, al 36 minuten!!!!!! ik word er gek van! ook op mail wordt niet gereageerd!!! Ik wil gewoon mijn geld terug zoals beloofd! De mail dat jas niet leverbaar was kwam al op 16 juni....
Hoe kunnen we dit oplossen?? of zou de creditcardmaatschappij mij hiermee kunnen helpen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer