b.
door b.uitdehaag Apr 21, 2020 om 13:45
Winkels & webshops

Bestelling Cosmagiq

4 weken geleden handgel besteld bij Cosmagiq, maar tot op heden niets ontvangen. Excuses alom via de mail, maar sinds vorige week geen reactie meer. Wat kan ik doen?

7305 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2020 om 13:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen adres, geen telefoonnummer, geen KvKnumner, geen btw nummer. Waar hebt u dan wat besteld?

Gr
door Grunn1 Apr 21, 2020 om 16:19
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Adres en telefoonnummer staan anders gewoon op hun site bij klantenservice

  • Bel+31 (0) 851306910
  • E-mailinfo@cosmagiq.com
  • AdresWelbergweg 41

tijger1
door tijger1 Apr 21, 2020 om 16:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@epcot

U hebt gelijk, ik had op de button geklikt, dan staat er niets.

newmikey
door newmikey - Apr 21, 2020 om 13:59
830 Antwoorden / 0 Vragen

Voortaan niet meer bij vage sites of vi FB bestellen? Hier niet te veel energie in stoppen en het geld als verloren beschouwen.

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2020 om 14:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
marita5
door marita5 - Apr 21, 2020 om 14:59
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo B.Uitdehaag ,

Cosmagiq. BV is ingeschreven bij KVK , adres is een kantoorgebouw .
Zijn nergens bij aangesloten .

 Zijn tijdelijk gesloten Tel.nr 085 130 6910 .

Op dit adres zit ook Vitasup BV , klik op de rode regels .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=74231944&start=0&site=kvk2014

https://bedrijvenmonitor.info/opditadres/cosmagiq-b-v/welbergweg/hengelo/742319440000

Plaats een klacht op klachtenkompas , daar reageert Cosmagiq .

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/cosmagiq/details?companyId=325e79a9-bffd-4afd-9ea6-c0ed1896be56

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 21, 2020 om 16:05
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend op de al gegeven reacties is het op dit momennt wel zo dat hegeen u noemt veelal weinig leverbaar is en zelfs bij bekende drogisterij ketens dat het geval is. Wat men zelf niet ontvangt kan men ook niet leveren. Indien u zo verstandig bent geweest om niets vooraf te betalen is er m.i. geen reden om er iets aan te doen. Heeft u wel betaalt, dan kunt u uiteraard gaan procedrem maar of dat wat oplevert is dan de vraag, behoudens extra kosten voor u. Zie  http://www.wetrecht.nl/schadevergoeding-bij-het-niet-nakomen-van-een-overeenkomst/  of http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ maar dat uitsluitend omdat u vraagt wat u zou kunnen doen.

(Volgt u het nieuws is waarin melding wordt gemaakt dat zelfs bierbrouwerijen proberen bij te dragen aan het preoduceren van gel als door u bedoeld wegens de erg grote vraag op dit moment en gelet op de nu wel zeer uitzonderlijke situatie?)

rechtinjestad
door rechtinjestad - Apr 21, 2020 om 16:19
7 Antwoorden / 0 Vragen

Als u dit online hebt besteld mag u zonder opgaaf van reden de overeenkomst ontbinden ook voordat u het product hebt ontvangen,
en u mag dit doen per email.

ju
door juliomariner Apr 21, 2020 om 19:18
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is inderdaad zo maar als daar ook niet op wordt gereageerd?

Ku
door Kurt De Keersmaecker - May 5, 2020 om 16:25
1 Antwoorden / Vragen

Hallo, wij hebben op 23/03/2020 vanuit België ook handgel besteld en €79,50 betaald. Inmiddels zijn we bijna 2 maand verder en na diverse excuses en loze beloftes nog steeds niets ontvangen. Bestelling al 2x geannuleerd per mail maar mails worden zelfs niet meer beantwoord. Ondertussen ook een erg negatieve review achtergelaten op TrustPilot waarop vrijwel onmiddellijk een standaard antwoord werd gestuurd door Elysa van Cosmagiq. Ons geduld raakt stilaan op. Kunnen wij iets doen via de Kamer van Koophandel ?

tijger1
door tijger1 May 5, 2020 om 16:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar doet de KvK echt niets aan.

ca
door carlalokers - May 7, 2020 om 10:07
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb handgel besteld bij cosmagiq, op mijn eerste mail kreeg ik te horen dat de flesjes bij de douane stonden ter controle en dat ze waarschijnlijk na 15 april geleverd konden worden. Ter compensatie zou ik een extra flesje handgel erbij krijgen. Nog steeds niks ontvangen en ook geen reactie meer op verdere mails over de nog niet ontvangen levering. Ze adverteren nog wel gewoon met de handgel en zelfs op voorraad staat erbij.