Brievenbus afgebroken en deur beschadigd door bezorger PostNL
Bezorger heeft pakketje dusdanig door de brievenbus gedrukt, dat de brievenbus aan de binnenkant van de deur afgebroken is. De deur is hierdoor beschadigd.
Het pakketje (wat met brievenbus en al op de grond lag) krijg ik bijna niet uit de brievenbus, zo strak zit het erin gepropt.
Schandalig!
Bij PostNL krijg je alleen te horen dat je klacht aangenomen is en je binnen 5 werkdagen terugkoppeling krijgt. Er is absoluut geen mogelijkheid om verder iemand (leidinggevende ofzo) aan de telefoon te krijgen.
Heeft u dit al gemeld bij de verzender? Die is nl verantwoordelijk en moet dit met de post opnemen.
Ik zou het er niet bij laten zitten en een gesprek met de manager blijven eisen!
Och, de redactie is weer 's bezig geweest... zoals altijd half werk.
Of de verzender heeft een te dik pakket gemaakt, of uw brievenbus was te klein.
Die brievenbus is niet te klein, @neodutchio, kan je zelf ook zien.
Als het niet het ene is, dan wel het andere. Dus klagen bij de verzender dat deze zich niet aan de maximale maten van PostNL houden.
Ongeacht of iets te groot of te klein is is dat nog geen reden om iets kapot te maken.
Het is niet bewezen dat het afbreken van het binnenwerk door het doorduwen komt. Als het kunststof binnenwerk enkel aan de zijkanten met 2 schroefjes vast zit, dan krijg je aan de lange zijde speling. Dan maakt het niet uit wat er door de bus komt, alles kan dat frontje wegduwen en laten breken. Dat is dan niet de schuld van diegene die iets door de bus gooit, maar door de slechte kwaliteit.
Was het wel verzonden als brievenbuspost?
Zou de verzender in kennis stellen en zelf de reactie van post.nl even afwachten.
De deur is toch niet beschadigd. Er moet even een nieuwe klep op. Het is van plastic, dan zul je voor een euro of 5 klaar kunnen zijn. Dus eerst maar eens bij de bouwmarkt kijken hoe groot de schade is.
Het pakje is toch niet op jouw verzoek met de brievenbuspost gegaan ipv de pakketpost?
Ik kan mij vergissen, maar ik zie 2 pakketjes.
Maar even wachten op het antwoord van Postnl.
Goh, was u erbij?
Heb je de foto niet gezien?
Volgens mij is de tochtafdichting van de binnenkant eraf. De klep buiten zit er tenslotte toch nog op.
Tja bij Post NL kun je dit verwachten....
Vorige week waren ze zo brutaal om een aangetekend stuk in mijn brievenbus achter te laten......
Neem contact op met de verzender en vraag of deze een klacht indient bij Post NL.
Wat heeft het proppen van een te dik pakje te maken met een aangetekend stuk van u?
Dat is mij ook niet duidelijk.
En de brievenbus zal aan de binnenkant kleiner zijn geworden vanwege tochtmaatregelen?
De postbode had moeten aanbellen als het pakket niet door de brievenbus past.
Er zijn bezorgers voor brievenbuspost en voor pakjes. Als het niet door de brievenbus zou passen had de afzender er een pakje van moeten maken.
Hallo Neodutchio,
Dat is het werk van het postagentschap.
Toch komt het regelmatig voor,dat postbodes grote enveloppen in de brievenbus proppen.
Bij mij zelf een aangetekend stuk.
Zat/zit er aan de binnenkant niet zo’n bezem tegen tocht die de brievenbus kleiner maakte?
Wat is stuk aan de deur? Van de donkere foto is me dat niet duidelijk.
“Met de brievenbus en al op de grond lag”: dit komt me ietwat overdreven voor; de brievenbus zit er toch nog?
https://www.gamma.nl/assortiment/handson-brievenbus-borstel-wit/p/B545568?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI-OOBvei34wIVyud3Ch11egvsEAQYBCABEgIKV_D_BwE
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer