om
door omejaap Feb 21, 2012 om 12:38
Winkels & webshops

C1000

Structureel heeft mijn C1000(Vlissingen) al ruim een jaar de aanbiedingen uit de folder niet in de winkel staan. Niet geleverd, heet dat dan. En van de wel geleverde reclameartikelen worden er zo weinig geleverd, dat ze vrijwel direct uitverkocht zijn. Veel mensen uit mijn buurt klagen hier ook al over. Nu blijkt bij mijn moeder's C1000 ditzelfde probleem zich voor te doen. Is dit in heel Nederland het geval, of hebben alleen wij hier in Zeeland het slecht getroffen? Mij zijn ze nu in elk geval kwijt als klant.

2866 13 Rapporteer

kr
door krieno - Feb 21, 2012 om 12:56
60 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ik ben vanmorgen naar de C1000 in Delfzijl, geweest, ja er stonden wat minder van de aanbiedingen , maar alles was nog voorradig, gister stond er nog meer als genoeg, terwijl de aktie tot vandaag liep.
Heb er zowel in Delfzijl als in Appingedam nog nooit problemen gehad, ja het enige is dat sommige mensen er direct zo veel van meenemen dat sommige producten vrij snel zijn uitverkocht, mar daar kun je de C1000 niet de schuld van geven

de eelco
door de eelco - Feb 21, 2012 om 13:28
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik ga altijd naar de c1000 in alkmaar{{{daalmeer}}}..en daar zijn de aanbiedingen ruim aanwezig...nog nooit problemen gehad maar is wel een flinke winkel misschien is dat het probleem dat de c1000 bij jullie een stuk kleiner is maar dat moet eigelijk niks uit maken want als ze reclamen maken voor bepaalde producten dan moeten die in elke c1000 aanwezig zijn...

goldenluck
door goldenluck - Feb 21, 2012 om 13:51
28 Antwoorden / 2 Vragen

Over mijn C1000 (Westpolder Papendrecht) mag ik wat betreft de voorraad van aanbiedingen niet klagen. Bijna al de aanbiedingen op voorraad, op welk tijdstip je ook komt. Het is wel een grote C1000. Wel is de service de laatste 2 jaar achteruit gegaan, maar dat heeft te maken met overname van eigenaar. Ik heb altijd last van dat de aanbiedingen van de Lidl en Bas vd Heijden op zijn. Op zich zijn het allebei fijne winkels, maar voor de aanbiedingen hoef je daar niet naar toe te gaan.

ha
door hansio - Feb 21, 2012 om 17:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

ook bij c1000 in den haag is het precies hetzelfde ging voor de kippen 2 voor 4.98 s`maandag`s om 2uur , werd er veteld ze zijn nog niet geleverd ,en dat is elke keer zo, mag ook gauw jumbo worden ,want met klanten houden ze geen rekening meer mee koop er ook niks meer

su
door susannef - Feb 21, 2012 om 17:22
303 Antwoorden / 9 Vragen

TS: ik kom ook geregeld bij de C1000 in Vlissingen en ervaar het probleem van aanbiedingen die niet op voorraad zijn helaas ook.
Een paar jaar geleden ben ik een week lang elke ochtend naar C1000 gegaan voor een aantal aanbiedingen. Telkens zou het morgen komen, was de vracht nog niet binnen, lag het aan de leverancier of werd er een ander vaag excuus gegeven. Pas na de zoveelste keer was een medewerker zo eerlijk om te zeggen dat ze van bepaalde producten gewoon geen levering meer zouden krijgen.

Misschien een idee om collectief het hoofdkantoor aan te schrijven over de praktijken bij C1000 Vlissingen?

fr
door frozenstar - Mar 8, 2012 om 20:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik woon in Zeist, en de aanbiedingen hier zijn echt NOOIT voorradig. Steeds denk ik, ik probeer het nog eens. Maar kom dan weer met lege handen thuis. niet geleverd... het moet nog binnen komen... al uitverkocht (ook al is het maandagochtend).....Dit is bij de c1000 een chronisch probleem!
ik kom er ook nooit meer.

abarth
door abarth - Mar 8, 2012 om 22:19
845 Antwoorden / 19 Vragen

De appie kent zoiets als een reclamecheck. Die kun je afhalen bij de balie en als artikel weer binnen in maar buitende reclame krijg je m toch voor minder mee.
Wij hebben hier geen C1000 dus weet niet of ze zoiets ook hebben.

digitaal
door digitaal - Mar 8, 2012 om 22:48
49 Antwoorden / 4 Vragen

Bij C1000 Dokkum geen problemen met de aanbiedingen.Altijd ruimschoots aanwezig.Mocht het echter eens voorkomen dat enkele artikelen er niet meer zijn dan zijn ze de volgende dag wel weer in de winkel. Niks mis mee dus.Service altijd top.Is een grote winkel van ca 1400m2.

abarth
door abarth - Mar 8, 2012 om 23:15
845 Antwoorden / 19 Vragen

Check is cheque

valerius-2
door valerius-2 - Mar 8, 2012 om 23:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ook hier waar ik woon zij 2 C1000 winkels nooit een probleem, als ze iets niet meer hebben krijg ik een mededeling op schrift dat als ze weer binnen komen ik de ze voor de aanbiedings prijs alsnog kan komen halen.

db
door dboelee - Jan 15, 2013 om 19:48
7 Antwoorden / 0 Vragen

Krijg je dan ook geen aanbiedingscheque aangeboden?

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 15, 2013 om 20:22
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=dboelee schreef op dinsdag 15 jan 2013, 19:48]Krijg je dan ook geen aanbiedingscheque aangeboden?

Na bijna 11 maanden toen ts met de vraag begon?!

Aanbieding: '' Ouwe koe uit de sloot halen", met als extra een potje "Mosterd na de maaltijd" cadeau!

db
door dboelee - Jan 18, 2013 om 09:38
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sweeterlake schreef op dinsdag 15 jan 2013, 20:22][quote=dboelee schreef op dinsdag 15 jan 2013, 19:48]Krijg je dan ook geen aanbiedingscheque aangeboden?

Na bijna 11 maanden toen ts met de vraag begon?!

Aanbieding: '' Ouwe koe uit de sloot halen", met als extra een potje "Mosterd na de maaltijd" cadeau!

Haha zie het nu pas. Wellicht voor in de toekomst dan ;)