ad
door adri1960 Dec 24, 2019 om 14:58
Winkels & webshops
Cash Back Actie Mediamarkt

Bij Mediamarkt een braun scheerapparaat besteld uit advertensie met Cash Back actie.
Maar bij het invullen van het formulier voor de cach back actie is dit scheerapparaat uitgesloten van de actie ??
Wel een mooie advertentie met cach back maar geen 60 euro terug.
Na meermalen contact met mediamarkt zijn ze niet in staat dit op te lossen.
Zijn er meer mensen met die dit herkennen.

7035 13 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 24, 2019 om 15:12
16849 Antwoorden / 108 Vragen

En u heeft exact ditzelfde scheerapparaat gekocht? Zelfde nummer? Dan is dit zeker vreemd. Kan alleen op uw foto niet zien hoe tot lang de actie liep, van 3 t/m ?? Dus in die periode ook aangeschaft? Nee, ik herken het niet: heb geen scheerapparaat nodig.

zoekster
door zoekster - Dec 24, 2019 om 15:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u dit apparaat hebt gekocht is er sprake van misleiding. U heeft dan in principe het recht de overeenkomst te vernietigen. Daarbij krijgt MM het apparaat terug en u uw geld. U zou er nog een klacht over kunnen indienen bij Thuiswinkel.org daar is MM lid van.

jo
door jorisw Dec 30, 2019 om 15:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Thuiswinkel.org gaat niet over aankopen in de winkel.

marita5
door marita5 - Dec 24, 2019 om 16:25
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Adri1960 ,

Er is een cashback van € 60,  - de actie loopt van 1 okt t/m 31 dec 2019 ,  klik op de rode regels .

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_braun-series-9-9350vs-elektrisch-scheerapparaat-incl-bt-5090-baardtrimmer-1646746.html

Zie de actievoorwaarden , is alleen voor de modellen 9242s -  9292cc - 9293s  en 9297cc , is wel verwarrend er staat voor alle modellen

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cashback

Kijkt u hier , dan staat er wel alle 9 series .

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cash-back-terms-and-conditions

Neem eens contact op met consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 25, 2019 om 10:42
16885 Antwoorden / 202 Vragen

@MARITA5, nu ik net nader naar de melding van Braun keek begrijp ik dat het cash-back verzoek aan Braun zelf gericht kan worden/dient te worden.

marita5
door marita5 Dec 25, 2019 om 10:50
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , om in aanmerking te komen voor de cashback dient Ts dit formulier in te vullen , bij highactions.highco.be https://form.highactions.highco.be/0X729oVQyQFH6kIVq7ywzZwdTxSkq4NhnElKdvxGtTs= Voor vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de actievoorwaarden of de terugbetaling van deze actie kunt u bellen van maandag t/m vrijdag van 09u00 tot 18u00 met het gratis nummer 00800 - 44 66 77 88 of een mail sturen naar: braun@promolife.be

br
door brui0929 - Dec 24, 2019 om 16:45
636 Antwoorden / 10 Vragen

In de voorwaarde van Braun staat dat alle scheerapparaten mee doen van elke serie ieder type vanaf serie 3. de casdhback actie is geldig van 01-10-2019 tot 31-10-2019 en geeft recht op TOT 60€ afhangkelijk van de serie.  U heeft nodg 1 de Barcode 2 serienummer winkelnaam factuurnummer de aankoop datum omcirkeld het product en de prijs dienen ook omcirkeld te zijn.Scan of maak een foto van de factuur LETOP deze moet leesbaar zijn. Upload alles naar het e-mail adres.

panter22
door panter22 - Dec 24, 2019 om 18:28
6599 Antwoorden / Vragen

In de voorwaarden staat:
De actie is niet geldig in combinatie met andere Braun actie;
Je hebt al een actieproduct gekocht. Scheerapparaat met baardtrimmer in een giftpack van €499 voor €259.
De advertentie van de MM klopt dus niet.
En de MM is niet in staat dit op te lossen betekent dat je van de MM geen €60 terug krijgt en de mededeling krijgt dat je de voorwaarden maar moet lezen?
Als je de spullen niet gebruikt hebt, kun je ze nog terugsturen of brengen?
Heb je al schriftelijk contact gezocht met de klantenservice van MM?

Grunnen.
door Grunnen. Dec 30, 2019 om 12:49
509 Antwoorden / Vragen

Onzin ,wat heeft MM met uitbetaling va de cashback akties van een fabrikant te maken. Niets dus ,dat moet je met de fabrikant uitzoeken.Dat het een aktieprodukt heeft niet met de cashback te maken. Overigens ontvang je die als je alles correct opgestuurd hebt.

panter22
door panter22 Dec 30, 2019 om 13:20
6599 Antwoorden / Vragen

Ts heeft een klacht en kan het best schriftelijk contact zoeken.
Misschien kunnen de spullen nog terug,

jo
door jorisw Dec 30, 2019 om 15:07
4340 Antwoorden / 1 Vragen

De korting van MM is geen andere Braun actie.

panter22
door panter22 Dec 30, 2019 om 18:11
6599 Antwoorden / Vragen

Nee, die €259 was van de MM en die €60 van Braun,

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 25, 2019 om 10:20
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Re-edit: als ik de informatie van Braun goed lees dient u uw verzoek om cash-back rechtstreeks aan Braun te richten en niet daarvoor de Media Markt te benaderen. U kreeg al een verwijzing naar deze info en zie dan bij 3.  https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cashback worden alle apparaten genoemd.
Neem daarom contact op met de klantenservice van Braun: https://www.service.braun.com/home.asp?rg=EU&c=NL&l=NL&typ=h

ma
door malty - Dec 25, 2019 om 10:46
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien heeft te maken met de EAN code op de verpakking, bepaalde EAN codes zijn uitgesloten van de actie.  Ean 4210201279112. ?
https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cash-back-terms-and-conditions

ro
door ron503 - Dec 25, 2019 om 11:18
1229 Antwoorden / 0 Vragen

De Mediamarkt is met deze advertentie in de fout gegaan maar bij de prijs na cashback staat wel een 2 en die kan duiden op de cashback voorwaarden die Braun er aan stelt. De adviesprijs is 499 euro en zou met aftrek van de cashback 199 euro zijn dus 300 euro korting dat geeft wel te denken en vraagt om het doorspitten van de cashback voorwaarden. Advertenties in folders en op websites worden zorgvuldig geplaatst maar recht kan men er niet aan ontlenen en als ik op de site van de Mediamarkt op claim uw cashback klik dan zie ik dat giftpacks uitgesloten van deelname zijn. Zou die 2 achter de prijs daar ook op kunnen duiden en verwijzen naar de voorwaarden die in de folder zijn opgenomen.

Tr
door Trostomaat - Dec 25, 2019 om 16:45
239 Antwoorden / Vragen

Fout van MM dus. Als u € 259 te veel vindt, kunt u misschien de koop ontbinden. Het lijkt mij redelijk dat MM dat accepteert.

fe
door ferdy - Dec 25, 2019 om 18:46
7 Antwoorden / 1 Vragen

Heb dezelfde problemen met Samsung
Eerst de smartphone
Daarna de printer
Via Twitter probleem voorgelegd
het maakte niet wat ik schreef
kreeg geen cashback
Dus dat was voor het laatst dat ik in deze tactiek trap

luppo
door luppo - Dec 30, 2019 om 11:29
69 Antwoorden / 0 Vragen

Mediamarkt is een slechte zaak je wordt er bedonderd waar je bij staat en van service is al helemaal geen sprake.
Ik snap niet dat er mensen zijn die daar iets kopen.
Ga naar de vakhandel dan worden zulke problemen wel opgelost.

Grunnen.
door Grunnen. Dec 30, 2019 om 12:21
509 Antwoorden / Vragen

Welke vakhandel hebben we het dan over? De cashback aktie is een een aktie van de fabrikant.

Grunnen.
door Grunnen. Dec 30, 2019 om 12:23
509 Antwoorden / Vragen

De cashback aktie is een aktie van de fabrikant. Verkeerd invullen van gegeven of aktie verlopen betekent geen cashback daar verander MM niets aan.

panter22
door panter22 Dec 30, 2019 om 18:13
6599 Antwoorden / Vragen

Betaalt ts bij de vakhandel dan wel €199 voor die set?

be
door bejo52 - Dec 30, 2019 om 13:31
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ja inderdaad had hetzelfde met mijn Senseo swits

jo
door jorisw Dec 30, 2019 om 15:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Begin daar een eigen topic over. Volgens de Netiquette is het niet fatsoenlijk om een onderwerp te kapen.