Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 17:11
Winkels & webshops

Computerservice is gesloten en ik ben mijn hd schijf kwijt

Ik heb ik oktober 2019 2 defecte wd harde schijven ingeleverd bij een computerservice en deze zou de kijken of de schijven te redden waren. Het is hem dus niet gelukt en ik heb 1 schijf opgehaald en hij zou de andere opsturen naar western digital. Ik moest wel eerst 50% aanbetalen. Ik hoorde maar hiets en als ik contact had dan had hij een rotsmoes. Nu heb ik helemaal geen contact meer, de winkel is dicht. De andere schijf is inmiddels door een ander bedrijf binnen een half uur gerecoverd en op een nieuwe schijf overgeschreven. Hoe krijg ik nu mijn andere schijf en geld terug.

2004 7 Rapporteer

Topantwoord

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 12, 2020 om 17:17
2098 Antwoorden / Vragen

Als het bedrijf waar je zaken mee hebt gedaan niet meer bestaat wordt dat behoorlijk lastig.

Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 17:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het bedrijf is er nog wel, maar nooit open, hoe kom ik erachter of hij failliet is? Dan kan ik inieder geval mijn hd nog terugeisen....

marita5
door marita5 - May 12, 2020 om 17:28
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Petrasb ,

Als dit bedrijf failliet is , komt u achter in de rij te staan om uw geld terug te krijgen .

Welk bedrijf is dit ?

Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 19:30
Antwoorden / 1 Vragen

Dag Marita5,
Computerservice Gooi en Wijdemeren.

sjjoppy
door sjjoppy - May 12, 2020 om 17:40
7214 Antwoorden / 3 Vragen

U zou met dit formulier eens contact op kunnen nemen om meer te weten te komen.
http://www.computerservice.nl/contact

edrick3
door edrick3 May 12, 2020 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS heeft het over een computerservice. Dat zal niet de door jou aangegeven zaak zijn.

Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 19:32
Antwoorden / 1 Vragen

Shoppie, dit is niet het bewust bedrijf.

edrick3
door edrick3 - May 12, 2020 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je hebt geen factuur waarop contactgegevens staan?
Bellen/schrijven .... en de HD terug zien te krijgen.
Mocht de zaak failliet zijn dan ben ik bang dat je je betaalde geld moet afschrijven. Jammer.

Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 19:33
Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat me eigenlijk meer om de harddrive. Ik kan hem bellen, what'sappen. Maar die leest hij niet.
ik ga met een ander nummer bellen en kijken of hij dan opneemt.

rj
door rjw - May 12, 2020 om 19:08
3281 Antwoorden / 5 Vragen

Je zou eens op faillisementsdossier.nl kunnen kijken of ze misschien failliet zijn.

Pe
door PetraSB May 12, 2020 om 19:37
Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel, hier staat het (nog) niet bij.

marita5
door marita5 - May 12, 2020 om 21:21
11535 Antwoorden / 15 Vragen
Pe
door PetraSB May 13, 2020 om 20:37
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb alle gegevens, maar hij reageert nergens op