kl
door klh Oct 26, 2016 om 21:03
Winkels & webshops
Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Voor compleet overzicht van belabberde klantenservice van Coolblue zie de onderstaande afbeelding of de high res-versie via deze link: https://www.flickr.com/photos/124542288@N04/30548257766/in/dateposted-public/ 

Samenvatting
1. Telefoon opgestuurd naar Coolblue i.v.m. klacht
2. Krijg telefoon beschadigd terug (is gevallen tijdens reparatie)
3. Coolblue erkent de schade te hebben veroorzaakt en belooft onderzoek te doen naar interne schade ('sluipschade')
4. Telefoon opnieuw opgestuurd voor onderzoek
5. Coolblue stuurt telefoon retour zonder onderzoek te hebben gedaan en ontkent in derde instantie de schade te hebben veroorzaakt

Vraag
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wat te doen?

3854 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:13
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik zal eerst de bijlage lezen.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:18
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Was die eerste reparatie een garantiekwestie of had u zelf voor het eerste gebrek gezorgd?

lenyenfred
door lenyenfred - Oct 28, 2016 om 11:37
93 Antwoorden / 8 Vragen
0

Dat heeft toch niets met het vallen bij Coolblue te maken?

ph
door philip36 - Oct 28, 2016 om 11:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

U had beter een foto van de beschadigde telefoon kunen laten zien.

hansfrantzen
door hansfrantzen - Oct 28, 2016 om 11:54
14 Antwoorden / 2 Vragen
0

Toen CoolBlue net bestond dachten ze met de klant mee, service is er niet meer bij, jammer. Ik heb dit een paar jaar terug meegemaakt. Was een vette klant bij CoolBlue maar ik besteed er geen Euro meer. Als een bedrijf groot wordt telt de klant niet meer....Jammer, was een mooi bedrijf.

mr
door mrphylos - Oct 28, 2016 om 12:02
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier is een geval van bewijs maar hoe het zit. Wij kunnen niet bij Coolblue zien wat er gebeurd maar ook niet bij de klager. Ik heb toevallig gisteren nog meegemaakt dat ik een laptoptas ontving die helaas 1cm te smal blijkt te zijn voor de laptop en wil deze retouneren. Krijg netjes de volgende mail op mijn retour aanvraag : We vinden het vervelend dat uw aankoop niet aan uw verwachting voldoet. Dat gaan we oplossen. Het product naar ons terugsturen is niet nodig. Die moeite willen we u graag besparen. U mag het product dus houden. Wij gaan direct het aankoopbedrag verrekenen met het gewenste nieuwe artikel. U zult in de loop van vandaag een orderbevestiging en verzendbevestiging ontvangen van het nieuwe artikel. Artikelnummer: 717919.

En vandaag de volgende mail :

Zoals afgesproken heeft u recht op geldteruggave van Laptopshop.nl.

 

Wij kunnen het bedrag echter nog niet overmaken omdat wij uw juiste IBAN bankrekeningnummer nog niet hebben.

 

Wilt u uw IBAN bankrekeningnummer mailen naar klantenservice@laptopshop.nl onder vermelding van uw klantnummer*********, dan maken wij het bedrag zo snel mogelijk over. Na ontvangst van uw rekeningnummer staat het geld binnen 3 dagen op uw rekening. Let op dat u uw IBAN rekeningnummer naar ons mailt, helaas kunnen wij geen betalingen meer uitvoeren naar niet IBAN bankrekeningnummers.

Dus ja service kennen ze nog heel goed. Kan nog een meer voorbeelden noemen van standaard 32"tv naar 32"3d tv zonder extra kosten.

Het zal meer zijn hoe de communicatie precies loopt.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

An
Annemiek WH20 - Oct 24, 2024 om 10:08
Auto & vervoer
Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?

Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?

Wij hebben een Carver gekocht in mei 2024, nieuw, bij de dealer Bourguignon in Leeuwarden. Het voertuig geeft steeds storingen waardoor hij niet verder kan rijden en dan opgehaald moet worden voor reparatie. Het is steeds dezelfde storing. Daar is de Carver nu al 4 x voor opgehaald. Het is een onbetrouwbaar voertuig geworden. Bij de laatste keer is er tijdens de testrit schade ontstaan, het voertu ... Lees meer

Di
Dinah van der Weg - Oct 25, 2024 om 12:07
Winkels & webshops

Keuze pakketdienst retourzending webshop

Mag ik juridisch zelf de pakketdienst kiezen voor het retourzenden van een artikel uit webshop (ik kies de goedkoopste)? Of ben ik gehouden aan de pakketdienst die de webshop mij oplegt? Lees meer

Plonie1942
Plonie1942 - Oct 24, 2024 om 13:10
Auto & vervoer

Ik wil dat Stella de E-bike terug neemt. Vlg hfd knt. geldt de bedenktijd niet a

Volgens het hfd.kant. van Stella, is de bedenktijd niet gelding als de fiets niet in de bus is gekocht! Kan dat? Lees meer