Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?
Voor compleet overzicht van belabberde klantenservice van Coolblue zie de onderstaande afbeelding of de high res-versie via deze link: https://www.flickr.com/photos/124542288@N04/30548257766/in/dateposted-public/
Samenvatting
1. Telefoon opgestuurd naar Coolblue i.v.m. klacht
2. Krijg telefoon beschadigd terug (is gevallen tijdens reparatie)
3. Coolblue erkent de schade te hebben veroorzaakt en belooft onderzoek te doen naar interne schade ('sluipschade')
4. Telefoon opnieuw opgestuurd voor onderzoek
5. Coolblue stuurt telefoon retour zonder onderzoek te hebben gedaan en ontkent in derde instantie de schade te hebben veroorzaakt
Vraag
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wat te doen?
Toen CoolBlue net bestond dachten ze met de klant mee, service is er niet meer bij, jammer. Ik heb dit een paar jaar terug meegemaakt. Was een vette klant bij CoolBlue maar ik besteed er geen Euro meer. Als een bedrijf groot wordt telt de klant niet meer....Jammer, was een mooi bedrijf.
Hier is een geval van bewijs maar hoe het zit. Wij kunnen niet bij Coolblue zien wat er gebeurd maar ook niet bij de klager. Ik heb toevallig gisteren nog meegemaakt dat ik een laptoptas ontving die helaas 1cm te smal blijkt te zijn voor de laptop en wil deze retouneren. Krijg netjes de volgende mail op mijn retour aanvraag : We vinden het vervelend dat uw aankoop niet aan uw verwachting voldoet. Dat gaan we oplossen. Het product naar ons terugsturen is niet nodig. Die moeite willen we u graag besparen. U mag het product dus houden. Wij gaan direct het aankoopbedrag verrekenen met het gewenste nieuwe artikel. U zult in de loop van vandaag een orderbevestiging en verzendbevestiging ontvangen van het nieuwe artikel. Artikelnummer: 717919.
En vandaag de volgende mail :
Zoals afgesproken heeft u recht op geldteruggave van Laptopshop.nl.
Wij kunnen het bedrag echter nog niet overmaken omdat wij uw juiste IBAN bankrekeningnummer nog niet hebben.
Wilt u uw IBAN bankrekeningnummer mailen naar klantenservice@laptopshop.nl onder vermelding van uw klantnummer*********, dan maken wij het bedrag zo snel mogelijk over. Na ontvangst van uw rekeningnummer staat het geld binnen 3 dagen op uw rekening. Let op dat u uw IBAN rekeningnummer naar ons mailt, helaas kunnen wij geen betalingen meer uitvoeren naar niet IBAN bankrekeningnummers.
Dus ja service kennen ze nog heel goed. Kan nog een meer voorbeelden noemen van standaard 32"tv naar 32"3d tv zonder extra kosten.
Het zal meer zijn hoe de communicatie precies loopt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?
Wij hebben een Carver gekocht in mei 2024, nieuw, bij de dealer Bourguignon in Leeuwarden. Het voertuig geeft steeds storingen waardoor hij niet verder kan rijden en dan opgehaald moet worden voor reparatie. Het is steeds dezelfde storing. Daar is de Carver nu al 4 x voor opgehaald. Het is een onbetrouwbaar voertuig geworden. Bij de laatste keer is er tijdens de testrit schade ontstaan, het voertu ... Lees meer
Is Raisin spaarplatform betrouwbaar voor het sparen van geld in deposito
Als ik geld in deposito wil stallen om te sparen, is Raisin dan een aangewezen platform om dat te doen? Lees meer
Ik wil dat Stella de E-bike terug neemt. Vlg hfd knt. geldt de bedenktijd niet a
Volgens het hfd.kant. van Stella, is de bedenktijd niet gelding als de fiets niet in de bus is gekocht! Kan dat? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer